Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 9932
Hey!

Er relativt ny innen urbex, men da jeg kom over hobbyen for noen uker siden, ble det en grunn til å plukke frem kameraet igjen. Er ikke den skarpeste på å ta bilder, mye kunnskap som sitter langt inne enda, så driver forøvrig med litt "learning by burning"-fotografering.

Ta gjerne en titt innom flickr-albumene mine og legg igjen noe konstruktiv kritikk enten på flickr eller på denne traden

https://www.flickr.com/photos/55521656@N04/albums
Sist endret av CLithén; 22. juni 2015 kl. 12:40.
Sitat av CLithén Vis innlegg
Hey!

Er relativt ny innen urbex, men da jeg kom over hobbyen for noen uker siden, ble det en grunn til å plukke frem kameraet igjen. Er ikke den skarpeste på å ta bilder, mye kunnskap som sitter langt inne enda, så driver forøvrig med litt "learning by burning"-fotografering.

Ta gjerne en titt innom flickr-albumene mine og legg igjen noe konstruktiv kritikk enten på flickr eller på denne traden

https://www.flickr.com/photos/55521656@N04/albums
Vis hele sitatet...

Kan vel ikke klage på de bildene der.
De ser en anelse behandla ut etter min smak, men "det er vel sånn det skal væra i dag"
Sitat av Mechie Vis innlegg
Kan vel ikke klage på de bildene der.
De ser en anelse behandla ut etter min smak, men "det er vel sånn det skal væra i dag"
Vis hele sitatet...
Enig i at de ser litt behandlet ut, men jeg synes det funker! De er akkurat sånn passe behandlet Godt jobba
Trådstarter
5 4
Sitat av Mechie Vis innlegg
Kan vel ikke klage på de bildene der.
De ser en anelse behandla ut etter min smak, men "det er vel sånn det skal væra i dag"
Vis hele sitatet...
Takk. De fleste bildene er behandla med fler-eksponeringer for å lage den hdr-effekten, men er forsåvidt enig i at det kan tones litt ned.

Sitat av Euphoria82 Vis innlegg
Enig i at de ser litt behandlet ut, men jeg synes det funker! De er akkurat sånn passe behandlet Godt jobba
Vis hele sitatet...
Takk!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hey. Ute med nytt album på Flickr, forlatt hus. Ta gjerne en titt

https://www.flickr.com/photos/555216...57660241139799

▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
5 4
Tilbake igjen. Denne gangen med forlatt skole fra 1922! Ta gjerne en titt på flickr-albumet!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Rå bilder Clithen :-)
Denne skolen der har jeg og vært utenfor/inni.
Keep it upp
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
5 4
Endelig vår og tid for mer urbex.



Et lite småbruk som jeg fant i Akershus. Mye personlige eiendeler. Fant blant annet pantobligasjon på huset.
Lite info ellers, bygningen er tidfestet fra tredje kvartal på 1800-tallet. Siste eier var en enke som overtok huset i en alder av 88 år.

Ta gjerne en titt på albumet

Har også vært en tur på Båstnäs (obligatorisk for urbex'ere )

Albumet finner du her
Sist endret av CLithén; 6. april 2017 kl. 17:05.
du hadde mangen fete bilder men jeg syns enkelte var litt overredigert men alt i alt veldig kule bilder
Kule steder og bra bilder! Som nevnt så syntes jeg også at noen av dem er redigert litt for mye. HDR er kjekt, men det skal ikke så mye til før det blir for mye av det gode :P