Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7032
Hallo!

Noen som har sjekket ut Valkyrien på NRK?

Serien er så som så, litt artig syntes nå jeg hvertfall.
Mye underjordisk footage fra Oslo-området der, mest fra den velkjente nedlagte Valkyrie T-banestasjon.
Mye er også filmet i Franzefoss sine gruver i Bærum: http://www.bygg.no/article/1299319
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg likte Valkyrien veldig godt. Syns den var veldig artig og veldig gøy å se Sven Nordin som noe annet enn Kjell Bjarne og Nils. Syns både han og Pål Sverre Hagen gjorde en glimrende jobb i serien. Moro å se så mye fra Valkyrien og Franzefoss-gruvene også.

Jeg har så lyst til å dra til Valkyrien og knipse bilder en dag, kanskje jeg får lov om jeg spør eieren av kebabsjappa pent. Hørt om de som har fått lov. Er altfor pinglete til å løpe gjennom tunnelen og dessuten er jeg en lovlydig borger.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Helt konge serie :-)
Imponert over at hvor mange bra serier NRK har fått til i det siste.
Med Valkyrien, Nobel, Mammon.
Synes også serien er ganske bra til norsk standard. Dessverre synes jeg ikke Sven Nordin er noen flink skuespiller - men som med alle andre serier "venner" en seg til det etterhvert. Allerede i starten av første episode, da han banker hardt i bordet, føles alt veldig tilgjort.

Annet en det er tematiseringen veldig spennende, spesielt med han jordens-undergang freaken.