Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6022
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er på lillehammer frem til Lørdag og ønsker å oppsøke noen UE spots. Noen som vet om noen kule locations? (har ikke bil så locations ikke så langt unna sentrum er foretrukket, men kom gjerne med forslag som er lengre unna)
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet om en bunker ved badedammen som er rett nedenfor Lillehammer Hotell, og delvis på innkjørselen til en eiendom, men ikke problemer å komme fram. Vet det er et innlegg inne på forumet om den samme bunkeren, den er ikke særlig stor da mye av bunkeren er murt igjen tho.

Ved inngangen er det murt igjen, men mulighet for å krype seg under.

[IMG][/IMG]
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet om en bunker ved badedammen som er rett nedenfor Lillehammer Hotell, og delvis på innkjørselen til en eiendom, men ikke problemer å komme fram. Vet det er et innlegg inne på forumet om den samme bunkeren, den er ikke særlig stor da mye av bunkeren er murt igjen tho.

Ved inngangen er det murt igjen, men mulighet for å krype seg under.

[IMG][/IMG]
Vis hele sitatet...
Mulig jeg har markert litt feil på bildet, men tror inngangen er rett ovenfor det huset nærmest den røde sirkelen.
Det stemmer der du markerte det, men viktig å være litt forsiktig de folkene som bor der er ikke så glade i ue folk. Ellers har du også noen huler i royslemoen, relativt utspekulert tho er bare huler uten dører som ble gravd ut under krigen. Så har du et lite hus ved ringsvegutua, der du vertfall sist jeg var der kunne gå inn via et vindu på baksiden. Så har du en bunker til litt lengre opp Mesna elven fra der den andre er, men den er nesten altid låst og fyllt med vann. Så har du noen naturlige huler ved hil, men de er heller ikke særlig spektakulære.. Og ut mot Brøttum var det et kult nedlagt sagbruk, men er rimlig sikker på det er revet nå.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Det stemmer der du markerte det, men viktig å være litt forsiktig de folkene som bor der er ikke så glade i ue folk. Ellers har du også noen huler i royslemoen, relativt utspekulert tho er bare huler uten dører som ble gravd ut under krigen. Så har du et lite hus ved ringsvegutua, der du vertfall sist jeg var der kunne gå inn via et vindu på baksiden. Så har du en bunker til litt lengre opp Mesna elven fra der den andre er, men den er nesten altid låst og fyllt med vann. Så har du noen naturlige huler ved hil, men de er heller ikke særlig spektakulære.. Og ut mot Brøttum var det et kult nedlagt sagbruk, men er rimlig sikker på det er revet nå.
Vis hele sitatet...
Hulene er jo ganske interessante, ihvertfall syntes jeg det da jeg var liten, gikk dit mange ganger da jeg bodde kun 20-30 min unna til fots.
Kan godt være mange synes det, men personlig fant jeg dem da jeg var noe eldre og brukte ca 10min på å føle at jeg hadde sett alt.
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Det stemmer der du markerte det, men viktig å være litt forsiktig de folkene som bor der er ikke så glade i ue folk. Ellers har du også noen huler i royslemoen, relativt utspekulert tho er bare huler uten dører som ble gravd ut under krigen. Så har du et lite hus ved ringsvegutua, der du vertfall sist jeg var der kunne gå inn via et vindu på baksiden. Så har du en bunker til litt lengre opp Mesna elven fra der den andre er, men den er nesten altid låst og fyllt med vann. Så har du noen naturlige huler ved hil, men de er heller ikke særlig spektakulære.. Og ut mot Brøttum var det et kult nedlagt sagbruk, men er rimlig sikker på det er revet nå.
Vis hele sitatet...
Denne kommandobunkeren er freaky.
Jeg opplevde ikke noe negativt med beboerne i det fancy huset når jeg var der.
En kommer meget langt med vanlig høflighet og at en ikke klær seg litt seriøst

Alltid låst ?
Sist jeg var der så var den døren rustet fast i stillingen "halvveis åpen".
Det kan gode hende at du har rett og at den har blitt låst, men det har i så fall krevd litt innsats fra den som har gjort det.

Når det gjelder hulene ut i fra når jeg var der.
Så var hule nr 1 så vidt påbegynt, hule nr 2 var litt større, mens hule nr 3 er en fullferdig, stor og fine hule.
Jeg tror det henger enkelt sånne "crazy" people der, men helt ufarlige som har sånne "devil" fester der
Men veldig sjelden de er der.
Hmmm de går vist under navnet satanister