Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 688
det bøgger i cs:s og andre krevende spill.. jeg kan spille i ca. 15min (vis jeg er heldig) og så bøgger det... da henger spillet seg i ca.30sek og så blir mange av detaljene gjenomsiktige.. jeg kan ikke se lang unna.. så tar det cå.10-30min til så blir det verre.. kan noen hjelpe meg.. har lasta ned de nyeste driverene til skjermkortet.. (trur det er de nyeste). skjermkort nvidia geforce fx5600 256md..
Foreslår en reinstallering av CS: Source jeg. Har hatt noen problemer med at cs:s henger seg jeg og, en ny installasjon fiksa det.
Trådstarter
4 0
det er ikke bare cs:s som bøgger det er andre spill oxo.. men takk for hintet..
Høres ut som drivere egentlig.. eller bare grafikk korte sliter?
Sist endret av #Conex; 20. februar 2005 kl. 21:33.
Prøv med et annet skjermkort, evt sjekk at skjermkortet får skikkelig kjøling
Drivere høres ut som problemet ja. Som #Conex sa egentlig. men det kan ikke være skjermkortet. Kjørt radeon 9200 se på cs:s uten at det var buggete!
jeg har det samme skjermkortet jeg også. tror det bare er at det er skikkelig dårlig. men det skal egentlig være bra :P