Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5388
Lure litt hva jeg kan forvente i straff / rettslig om jeg avsløre til kunden at dette er lureri og svindel?
Du har signert på at du må betale fra 250k-1000k om du bryter avtalen du har med dei men om det i praksis er en gyldig avtale om det blir tatt til retten må andre uttale seg om.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
"Alle" veit det alt - untatt dei som er i kundegruppa. Det er ingenting å avsløre...
Trådstarter
5 1
Sitat av rfa Vis innlegg
Du har signert på at du må betale fra 250k-1000k om du bryter avtalen du har med dei men om det i praksis er en gyldig avtale om det blir tatt til retten må andre uttale seg om.
Vis hele sitatet...
Lest men ser ingenting om 250-1000k?? mener du en millioner?

Har opptak, screenshots, og dokumenter fra dem. Skal gå dette med advokat for sikkerhetsskyld.
Lager Youtube video om Norwegians Work Frome Home, har masse artige informasjon men nå må jeg bli utestengt å hva dem evt truer meg med fremover.

Seff ønsker jeg være på sikresiden her.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Uten å vite va faen det er, men får meg til tenke på sånne phishing "ads" trenger men hverken å fortelle noen, eller politiet det er svindel, for det må jo være sinnsykt opplagt lol. Men en kontrakt med dem må være like ekte og bindende som kontrakten man lager i playmodeig med barnet og signerer.. Du må nok bare anmelde dem, eller ihvertfall spør hvorfor PST og politiet ikke har fikset dette her?

Å ja, sjekket dette. jaja, luremus snakkejobb, trodde det var noe annet. I teorien er phishing annerledes og rettet mot de som betaler. Ja, du har sikkert grunn til å klage hvis du ikke får pengene dine uansett... Å avsløre at noen på en chattelinje har ingen relevans til hva de fremstilles som derimot.. ja ja, This ain't rocket science.
Sist endret av wtfgirl; 5. mars 2021 kl. 16:48.