Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 781
Hei,

Noen av dere som har erfaring med hårfjerningskrem på intim områder?

Selv synes jeg det er utrolig krevende å barbere seg nedenpå. Og får masse irretert hud. Har prøvd flere typer barberingsskum og høvler. Flere blader og mindre blader.

Noen tips??
Har ikke direkte erfaring med hårfjerningskrem selv, men ut ifra hva jeg har lest MÅ du teste det på et lite område først for å forsikre deg om at du ikke reagerer negativt. Er visstnok også viktig å følge tidsanvisningen på pakken.

Når det kommer til intimbarbering, har du forsøkt balsam som "barberingsskum"? Samt seff ikke barbere mot hårene, det gjør irritasjonen verre.
Hvis du smører deg rikelig med fet fuktighetskrem 2 ganger om dagen etter vanlig intimbarbering, slipper du irritasjon og kløe.
Trådstarter
7 1
Sitat av RayMonk Vis innlegg
Har ikke direkte erfaring med hårfjerningskrem selv, men ut ifra hva jeg har lest MÅ du teste det på et lite område først for å forsikre deg om at du ikke reagerer negativt. Er visstnok også viktig å følge tidsanvisningen på pakken.

Når det kommer til intimbarbering, har du forsøkt balsam som "barberingsskum"? Samt seff ikke barbere mot hårene, det gjør irritasjonen verre.
Vis hele sitatet...
Hei!

Skal prøve det. Takk for svar kompis!

Sitat av EzreaL Vis innlegg
Hvis du smører deg rikelig med fet fuktighetskrem 2 ganger om dagen etter vanlig intimbarbering, slipper du irritasjon og kløe.
Vis hele sitatet...
Hei,

Skal prøve det neste gang jeg barberer meg ! Takk
Sist endret av HvemErJeg; 22. oktober 2020 kl. 11:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.