Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1086
Vil bare informere om at i natt, om ca en times tid fra nå (+-) vil forumet oppleve noe nedetid. Uvisst i hvor lang tid framover, men til morgentimene vil i alle fall forumet være oppegående igjen.
Kan ikke si jeg har merket noe til det, og har blad igjennom galeriet i hele natt.
(Søvnproblemer ftw)
Samme her, merket ikke noe.
Søvnproblemer er utrolig kjipt!
Sia var nede hos meg for et par minutter siden...
Bare for å sjekke om det samme hadde skjedd med dere.
stemmer det... var ikke akurat noe å varsle om
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Mja, nå fikk jeg i utgangspunktet ikke gjort det jeg hadde tenkt i natt. Var meningen å teste en active/passive jeg har laget, men siden passive brannmuren ikke helt var på lag med meg, lot jeg være å teste oppsettet. Derfor ble nedetiden betraktelig mindre enn det jeg hadde regnet med.
Sitat av spaceinvader
stemmer det... var ikke akurat noe å varsle om
Vis hele sitatet...
Bedre føre var enn etter snar, hadde han ikke sagt ifra om det og brukerne her hadde opplevd nedetid, så hadde det kommet 5 emner med tittel: Nedetid WTF?!?
Sitat av sparco
Bedre føre var enn etter snar, hadde han ikke sagt ifra om det og brukerne her hadde opplevd nedetid, så hadde det kommet 5 emner med tittel: Nedetid WTF?!?
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om flaming på irc://efnet/#nff
Merket ikke noe av det i det hele tatt, men det var kanskje fordi jeg sov
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Siden det ikke ble i går, blir det nok i natt. Prepare Battle stations!
Sist endret av m0b; 7. desember 2007 kl. 01:40.
Man the harpoons!