Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1484
Anonym bruker
"Rik Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som tittelen sier, er tom for oxy og trenger en skikkelig smertelindring idag, henter ut ny pakke med pf idag. Vet at det ikke er sunt å holde på sånn. Men hvor mange pf kan jeg trygt innta på en gang?
Bare filtrer vekk paracet og du slipper styret med leveren. Kodein skal mye til for å dø, paraceten som er farlig.
Sist endret av BenzoKnekk; 4. desember 2021 kl. 17:42.
har spist opp til ti stykker om dagen et par dager i strekk og merka ikke noe negative effekter av all paracetamolen. Er ikke lege osv
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 8stk om dagen i en uke,tror det fikk fint men va så dopa at jeg ikke husker helt husker kun dosering
Kan gå fint å spise f.eks 15stk både 3, 4 og 5 ganger, men den sjette så kan det gå galt.
Hadde selv en hel boks PF der jeg på det meste tok 15stk i slengen, 3 dager på rad.

Selvfølgelig ikke å anbefale da mengder= gift for dine indre organer
Kanskje ta opp legen hvis du spiser mer enn det som er foreskrevet. Hvis du får oxy på resept da, fort gjort å bli forelsket
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hevet innpå never med 15stk om gangen i flere uker. Ikke vært noe problem for min del. Men så er nå ikke jeg deg osv.. en jeg jobba med fikk skikkelig vondt i magen av 8stk på en gang.
Anonym bruker
"Pensjonert Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hevet innpå never med 15stk om gangen i flere uker. Ikke vært noe problem for min del. Men så er nå ikke jeg deg osv.. en jeg jobba med fikk skikkelig vondt i magen av 8stk på en gang.
Vis hele sitatet...
Jeg får også noe inni helvetes vondt i magen av for mange PF. Selv om det går fint nå vet man ikke hvilke langtidsvirkninger man får. Smellen kommer senere.

Folkens, ikke hiv innpå never med PF.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får også noe inni helvetes vondt i magen av for mange PF. Selv om det går fint nå vet man ikke hvilke langtidsvirkninger man får. Smellen kommer senere.

Folkens, ikke hiv innpå never med PF.
Vis hele sitatet...
Filtrer ut paraceten og du slipper det problemet.
Anonym bruker
"Snill Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knaska i meg 15stk nå. Ja vet d er drit for leveren. Her om dagen spiste jeg 12 og jeg klødde nesten til blods. Føler meg varm, bekymringsløs, avslappet, men ikke helt euforien jeg håpet på. Men jeg smoker hero iblant så jeg har vel for høye forventinger. Blanda med apodorm og, lillebroren til rohypnol? Tar jeg feil? Neste runde skal jeg filtrere for å spare leveren as