Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2683
Vi tenkte å bli litt pillefjerne i kveld (drukket litt, tatt ksalol og litt subutex) og er på god vei. Good vibes only, liksom. Men venninna mi cravet pizza, sånn tynn frossenpizza. Hvordan er det å spise mens vi prøver å bli greit rusa.. Vil det ødelegge noe for det? Må man ta mer rus i etterkant for å "gjøre opp" for det? Hun er ikke sulten, kun cravings.
Ja biotilgjengeligheten vil bli mye lavere når det kommer til piller etter dere har spist, når jeg fikk 10mg vival daglig før jeg la meg inn så måtte jeg spise pilla før jeg spiste, ellers så fikk jeg ikke noe effekt, null effekt.
Man vil få litt kjappere opptak og noe sterkere eufori når man intar endel rusmidler oralt og er fastende.
Trådstarter
Sitat av ingenmann Vis innlegg
Man vil få litt kjappere opptak og noe sterkere eufori når man intar endel rusmidler oralt og er fastende.
Vis hele sitatet...
Har allerede inntatt pillene. Skal sikkert ta litt mer senere, men lurte på om det å spise en pizza nå vil gjøre oss mer edru?
Så lenge dere ikke spiser før dere tar pillene (Ksalol) så skal det ikke ha noe å si. Vent minst en halvtime etter at dere har tatt pillene før dere spiser, dersom dere vil bli "pillefjerne". Piller funker best på tom mage, men å spise etterpå ødelegger ikke virkningen.
Angående Subutexen så regner jeg med at dere snorter, den funker ikke hvis dere spiser den. Ved snorting av Subutex spiller det ingen rolle om dere har spist på forhånd.
Trådstarter
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Så lenge dere ikke spiser før dere tar pillene (Ksalol) så skal det ikke ha noe å si. Vent minst en halvtime etter at dere har tatt pillene før dere spiser, dersom dere vil bli "pillefjerne". Piller funker best på tom mage, men å spise etterpå ødelegger ikke virkningen.
Angående Subutexen så regner jeg med at dere snorter, den funker ikke hvis dere spiser den. Ved snorting av Subutex spiller det ingen rolle om dere har spist på forhånd.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for utfyllende svar. Ksalol går oralt og subutex nasalt. Har allerede tatt all subutexen og drukket opp all alkoholen, så blir nok bare 1-2 ksalol igjen litt senere. Er perfekt "pillefjern" akkurat nå, men en pizza høres ikke helt feil ut må jeg innrømme.. Men rusen er diggere enn pizzaen, så er ikke verdt det om det ødelegger for rusen.
Hvis du bruker benzoene sublingvalt, dvs legger de under tunga og lar de løse seg opp så spiller det ingen rolle om du tar de før eller etter du spiser. Men det kan smake litt rart av maten etterpå.
Sist endret av Bothrops; 17. november 2021 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei ts ! Ikke vær redd for å ring ambulanse. Den personen som skriver bajas må du ikke ta personlig.

Ville ikke tatt meg nær av det "Firkantet Hamløper" prøver å formidle her, det gikk fra et poeng til å egentlig se ut som de prøver å provosere deg. Det er et problem av sin egen art det. For å bidra litt saklig her da; ja, når du spiser mat så vil det redusere den umiddelbare effekten. Og når du inntar på tom mage så vil effekten også gå over fortere, fordi den trenger mindre tid på å brytes ned når magen er tom.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
De som kjefter / skambelegger fører aldri noe bevis for at denne tøffe kjærligheten fungerer.

Det handler om ens egne (negative) følelser, og dem alene, som man ikke klarer å styre, sin egen frustrasjon og reaksjoner i møte med ting de ikke liker eller som gjør vondt.
Sist endret av meaculpaUIO; 17. november 2021 kl. 22:06.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
De som kjefter / skambelegger fører aldri noe bevis for at denne tøffe kjærligheten fungerer.
Vis hele sitatet...
En mellomting kanskje, som med så mye annet.
Det hjelper vel sjeldent å bare stryke folk med hårene også.
Sist endret av vindaloo; 17. november 2021 kl. 22:15.