Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1704
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en lege som skriver ut benzo og lyrica om jeg bare spør, men ser etter opiater, finnes det noen typer smerter dem ikke kan vite hva er? Som er vanlig?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Diagnoser, på smerter. Kan jo ikke forfalske en knukket arm XD. Men noe ryggsmerter som den ikke kan kjekke hva er typ.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min far skulle få smertestillende av legen, men da han skulle skrive det ut dukket det opp en trekant på skjermen. Om det er sterke opiater så kan ikke legen skrive det ut uten at det foreligger godkjent diagnose.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min far skulle få smertestillende av legen, men da han skulle skrive det ut dukket det opp en trekant på skjermen. Om det er sterke opiater så kan ikke legen skrive det ut uten at det foreligger godkjent diagnose.
Vis hele sitatet...
Ikke noe sterke opiater, men kodein (den typen uten paracetamol)

Har pleid å få cosylan når jeg har vært forkjølet, men det gir jo ingen virkning.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har ca vært 3dje år veldig vondt i magen som varer over ca en uke, a får jeg uten noe mer spørsmål paralgin forte.
Hvorfor ikke heller kjøpe de illegalt når du ødelegger for å mange ved å lure legen? Jeg har hatt voldsomme ryggsmerter en stund nå og har tenkt på å spørre om smertestillende men med så mange som prøver å lure dem så kan det være at jeg ikke får det.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvorfor ikke heller kjøpe de illegalt når du ødelegger for å mange ved å lure legen? Jeg har hatt voldsomme ryggsmerter en stund nå og har tenkt på å spørre om smertestillende men med så mange som prøver å lure dem så kan det være at jeg ikke får det.
Vis hele sitatet...
Illegalt? Gjør det, men er ganske dyrt, hvorfor gå å kjøpe dolcontin for 400kr en dose, når jeg kan gå til legen å få 100doser til den prisen?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dolcontin får jeg jo ikke, men eksempel.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ryggsmerter er vel det beste å gå får da
Prolaps i rygg . Men seriøst ta deg sammen
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
migrene kanskje? Prolaps er det vanskelig å lyge på seg siden det vises på MR. Jeg fikk ikke smertestillende for prolaps (2 plasser i ryggen) så er ikke helt sikkert.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
migrene kanskje? Prolaps er det vanskelig å lyge på seg siden det vises på MR. Jeg fikk ikke smertestillende for prolaps (2 plasser i ryggen) så er ikke helt sikkert.
Vis hele sitatet...
Får medisiner mot migrene faktisk, men ikke noe å få rus på. Men den der selvmordshodepinen? Har sett en dokumentar om den, og han på dokumentaren fikk OxyContin, men det var i USA, der har de epandemi med opiater.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får medisiner mot migrene faktisk, men ikke noe å få rus på. Men den der selvmordshodepinen? Har sett en dokumentar om den, og han på dokumentaren fikk OxyContin, men det var i USA, der har de epandemi med opiater.
Vis hele sitatet...
Clusterhodepine behandles med oksygen og triptan (sprøyter).
Jeg har en sykdom i samme "familie" og får indometacin forebyggende og ketorax om det tar av, men ser ikke ut til at man får det for clusterhodepine. Begge deler utredes på nevrologisk avdeling og er nok ikke noe du klarer å lyve på deg.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 0bs Vis innlegg
Clusterhodepine behandles med oksygen og triptan (sprøyter).
Jeg har en sykdom i samme "familie" og får indometacin forebyggende og ketorax om det tar av, men ser ikke ut til at man får det for clusterhodepine. Begge deler utredes på nevrologisk avdeling og er nok ikke noe du klarer å lyve på deg.
Vis hele sitatet...

KEEEEETORAX sier du? Hvordan blir diagnosen satt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får medisiner mot migrene faktisk, men ikke noe å få rus på. Men den der selvmordshodepinen? Har sett en dokumentar om den, og han på dokumentaren fikk OxyContin, men det var i USA, der har de epandemi med opiater.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
KEEEEETORAX sier du? Hvordan blir diagnosen satt?
Vis hele sitatet...
Innleggelse på nevrologisk, de overvåker anfall over en periode, prøver og målinger under anfall og før/etter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får medisiner mot migrene faktisk, men ikke noe å få rus på. Men den der selvmordshodepinen? Har sett en dokumentar om den, og han på dokumentaren fikk OxyContin, men det var i USA, der har de epandemi med opiater.
Vis hele sitatet...
Har ei venninne med det. Lykke til med å forfalske det, sier jeg bare. Skal du ha sterke smertestillende så skal det være godt dokumentert, ofte over tid.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av m0lly Vis innlegg
Har ei venninne med det. Lykke til med å forfalske det, sier jeg bare. Skal du ha sterke smertestillende så skal det være godt dokumentert, ofte over tid.
Vis hele sitatet...

Hmm, melde seg inn i LAR, uten avhengighet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm, melde seg inn i LAR, uten avhengighet?
Vis hele sitatet...
Snakk om å pisse i buksa for å holde varmen da :P