Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2605
Hvorfor er det sånn at hver eneste gang jeg lager en tråd om kropp, helse og sex så blir den slettet?


Er det dere her på freak som ikke takler at folk har ett seksual liv eller er intime spørsmål imot forum reglene?

For guds skyll gi meg ett svar, nå har jeg fått mange tråder om intime spørsmål fjernet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I arkivet finner jeg ikke en eneste tråd laget av denne brukeren om kropp, helse og sex, kun tråder som glir inn på annskaffelse av illegale rusmidler og kontaktannonser med rus i hovedfokus.
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
I arkivet finner jeg ikke en eneste tråd laget av denne brukeren om kropp, helse og sex, kun tråder som glir inn på annskaffelse av illegale rusmidler og kontaktannonser med rus i hovedfokus.
Vis hele sitatet...
Jeg spurte jo seneste klokka 01.00 inatt om dirty talking. Den er borte. Riktig nokk annonym tråd, er det problemet kanskje?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når du poster anonymt så blir ikke den tråden tilknyttet brukeren din, det er jo nettopp det anonymfunksjonen er der for...

Grunnen til at Dirty talking tråden ble slettet er at du postet det i undergrunns-seksjonen, Sex er ikke undergrunnstema, den delen er mer for kriminelle aktiviteter etc