Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1723
Hei, hvis man blir tatt med hasj av en vakt, og politiet bestemmer at hasjen skal fratas og at man må forlate område, vil det bli oppført på en uttømmende politiattest? Politiet spurte vakten om personal opplysningene mine. Fikk ingen bot, ble kun kastet ut av utestedet.
Du får nok en bot i posten snart.
Trådstarter
4 0
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Du får nok en bot i posten snart.
Vis hele sitatet...
:/ ville de ikke sakt det da?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kripso123 Vis innlegg
:/ ville de ikke sakt det da?
Vis hele sitatet...
Nei. Det er ikkje politimenna på staden som gir deg bot. Dei leverer anmeldelse, også er det politijurist som eventuelt skriv ut forelegget, som dukker opp i posten etter ei stund.

Avhengig av mengde og kor late politifolk du traff på så kan det tenkjast dei ikkje anmeldte det. Det veit du ikkje før forelegget eventuelt dukker opp.
Trådstarter
4 0
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei. Det er ikkje politimenna på staden som gir deg bot. Dei leverer anmeldelse, også er det politijurist som eventuelt skriv ut forelegget, som dukker opp i posten etter ei stund.

Avhengig av mengde og kor late politifolk du traff på så kan det tenkjast dei ikkje anmeldte det. Det veit du ikkje før forelegget eventuelt dukker opp.
Vis hele sitatet...
Ja var kun 0.3-0.4g, så ikke noe selgemengde

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei. Det er ikkje politimenna på staden som gir deg bot. Dei leverer anmeldelse, også er det politijurist som eventuelt skriv ut forelegget, som dukker opp i posten etter ei stund.

Avhengig av mengde og kor late politifolk du traff på så kan det tenkjast dei ikkje anmeldte det. Det veit du ikkje før forelegget eventuelt dukker opp.
Vis hele sitatet...
Skal også sies at jeg ikke møtte politiet, men at de kun snakket med vekteren over telefon og sa jeg skulle forlate utestedet.
Sist endret av Kripso123; 11. oktober 2021 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Politiet har bedre å gjøre
Vakten har nok stjelt flisen din. Ikke faen om snuten lar en vakt beslaglegge tjall. Når ska de liksom hente flisen? Tror du vakten leverer det på politistasjonen?
En vakt har ikke engang myndighet til å gjøre noen beslag.
Sitat av Kripso123 Vis innlegg
:/ ville de ikke sakt det da?
Vis hele sitatet...
Har blitt tatt i lignende sitausjon og da fikk jeg desverre forelegg i posten etter en 3 ukers tid
Trådstarter
4 0
Da får jeg bare håpe at vakten koste seg med jaysa og at det ikke blir noe videre sak ut av det, tror han blir skuffa da han finner ut at det er cbd hahaha