Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1711
Noen som husker den milkshake drikken man fikk kjøpt før på 2000 tallet? Den kom i sjokolade og jordbær, muligens også banan.

Det interessante var at man også fikk kjøpt såkalt "24-Søle-hettegenser" denne var enten brun, rosa eller gul og hvis man sølte "24" på seg selv kunne man ikke se flekker så lett ønsker meg en slik en bare for gøy
BRAND ∞ STRONG
Rist deg en TINE Milkshake på 20 sekunder
Hehe denne er også fin, har kjøpt en del siden de kom tilbake. Mener på at den het 24 fordi den skulle ristes i 24 sekunder

eller denne her ?
Sist endret av AbSoul; 25. juli 2021 kl. 18:37.
Sitat av perulv291 Vis innlegg


Denne?
Vis hele sitatet...
Der var den ja! Hadde glemt hvordan den så ut, og fant ikke rette søkeord på google. Den gamle reklamefilmen og hettegenseren hadde vært artig og å få et gjensyn med

Sitat av AbSoul Vis innlegg

eller denne her ?
Vis hele sitatet...
Ser nå at det fantes både milkshake og sjokomelk. Haha vet ikke hvorfor jeg tenkte på dette men takk for svar
Sist endret av Bluesky_; 25. juli 2021 kl. 18:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Der var den ja! Hadde glemt hvordan den så ut, og fant ikke rette søkeord på google. Den gamle reklamefilmen og hettegenseren hadde vært artig og å få et gjensyn med
Vis hele sitatet...
Hehe, husker jeg elsket den likte emballasje designet godt
Gode bekymringsfrie tider med en sånn i hånda på 80-tallet.