Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1278
Jeg har nå 14.000 følgere på tiktok og har nå fått min første sponsor.

Jeg merker jeg er sykt stressa, jeg skal lage en video hvor jeg smaker på energidrikk shots som de selger.

Noen ideer til hva jeg kan gjøre for at de skal få mest mulig salg fra meg?

Jeg får egen rabattkode som jeg gir ut, men fortsatt er jeg så sykt stressa for at det skal gå i dass fra dems side og da ikke vill sponse meg i fremtiden.
Vær den du ellers er.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du bør vel være mest mulig ærlig. Skader ikke å lete litt etter positive ting å nevne, men det er jævlig irriterende med folk som plutselig blir sponset og er totalt ukritiske fans. Veldig gjennomsiktig. Og det er selvfølgelig ikke noen oppfordring til å skjule ting, men å ikke være total sellout.
Om du har 14k følgere, så liker folk tydeligvis det du legger ut. Prøv å flett det inn uten at det blir en "super sponsa" tiktok. Gjør din egen greie liksom
Ikke tenk på sponsinga og fortsett slik du har gjort. Folk liker tydeligvis det du gjør, så hvorfor endre på det?