Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1977
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring med mdma så fungerer det faktisk dårligere i nesa, og med antallet folk som sier de foretrekker rusen oralt så kan man begynne å lure. Derfor spør jeg spørsmålet direkte her for å få en liten gruppe å hente info fra. Del egne erfaringer!
Jeg har ikke tatt det mange nok ganger i nesa til å kunne lage noe graf på virkningen nasalt versus oralt, det har funka bra på meg nasalt hvertfall men en medvirkende faktor til at flertallet liker å ta det oralt kan jo være at det er helt jævlig å suge i nesa. Så behøver ikke nødvendigvis ha med at det kicker bedre oralt at folk foretrekker det over nasalt..
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok to striper i nesa første gangen. Litt usikker på doseringa med tipper at det totalt ble godt under 100mg. Kjente ikke mye. zona ut i ny og ne. Var skikkelig skuffa egentlig. Men tror kanskje det har en sammenheng i att jeg tok noe rivotril i tillegg? Planlegger å droppe 100mg oralt til uka denne gangen fullstendig edru, forhåpentligvis får jeg ordenlig funk av det denne gangen. Så har med andre ord per nå ingen sammenligningsgrunnlag.
Er tull å sniffe sniffe mdma, farlig å dårlig har aldri skjønt meg på de som gjør det
Fra SNL:

Paradoks er en påstand eller uttalelse som er virkelig eller sann, men virker selvmotsigende, urimelig eller absurd.

......

Tittelen røper at du ikke forstår ordet «paradoksalt»...... mener du «marginalt» ?
Er passelig dust å sorte Emma. Slimhinnene klarer liksom ikke ta det opp i de doseringer som skal til. Så du ender bare med å få det oralt uansett, bortsett fra nå så er det en sakte men sikker gugge av slim og medisinsk lakrissmak som henger bak i svelget og er ekkel og gir deg en slow drop et svelg av gangen.
Nei takk as.

Men, det som kan funke er å justere litt opp eller kickststarte en oral drop. Hvis man er litt treig i comeupen eller synes man har fått litt lite, sleng en liner i nesa så blir det ordnings.

Min erfaring er forøvrig at nasalt inntak gir en mye kortere tur, fortere opp og fortere ned. Litt smak og behag her, men jeg liker å ture så lenge som mulig om jeg først putter Emma i kroppen.
Får mye bedre opptak av å bare droppe det. Behagelig å få gjennom nesen er det heller ikke. Dummere en det igjen er det å knuse og sniffe xtc
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Fra SNL:

Paradoks er en påstand eller uttalelse som er virkelig eller sann, men virker selvmotsigende, urimelig eller absurd.

......

Tittelen røper at du ikke forstår ordet «paradoksalt»...... mener du «marginalt» ?
Vis hele sitatet...
TS trodde kanskje at emma funket bedre i nesa, men så har hen erfart at oralt er bedre, derfor anser hen det som urimelig?

Men jeg er enig i at det var overflødig ordbruk.
Sist endret av Mekkern; 11. januar 2021 kl. 16:29.
Har tatt det et par ganger i nesa, og jeg synes ikke det funker noe 'bedre'. Du kan prøve å ta mindre doser i toern, med en pumpe eller med en analdusj.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Fra SNL:

Paradoks er en påstand eller uttalelse som er virkelig eller sann, men virker selvmotsigende, urimelig eller absurd.

......

Tittelen røper at du ikke forstår ordet «paradoksalt»...... mener du «marginalt» ?
Vis hele sitatet...
Ikke egentlig. De fleste droger fungerer bedre i nesa, derfor ville det vært paradoksalt om mdma fungerte best oralt.
Sitat av moret Vis innlegg
Er passelig dust å sorte Emma. Slimhinnene klarer liksom ikke ta det opp i de doseringer som skal til. Så du ender bare med å få det oralt uansett, bortsett fra nå så er det en sakte men sikker gugge av slim og medisinsk lakrissmak som henger bak i svelget og er ekkel og gir deg en slow drop et svelg av gangen.
Nei takk as.

Men, det som kan funke er å justere litt opp eller kickststarte en oral drop. Hvis man er litt treig i comeupen eller synes man har fått litt lite, sleng en liner i nesa så blir det ordnings.

Min erfaring er forøvrig at nasalt inntak gir en mye kortere tur, fortere opp og fortere ned. Litt smak og behag her, men jeg liker å ture så lenge som mulig om jeg først putter Emma i kroppen.
Vis hele sitatet...

Der har du den!! Det med å kickstarte en drop har jeg meget gode erfaringer med. Og funker mye bedre enn redosering senere på kvelden
Sverger for dropp på mdma altså. når du knuser det er det fortsatt små krystaller som svir no inni granskauen og det smaker så ille at jeg ender bare med å sitte å brekke meg.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Pleide bare å sniffe MDMA før, det var HELT FOR JÆVLIG. Det føltes ut som om krystallene kuttet opp hele innsiden av nesa mi, ikke for å snakke om smaken engang. Det som var aller værst var nok den siste "klumpen" av slim fylt med MDMA som gikk ned halsen. Det var nok til å få meg kaste opp et par ganger.
Personlig så funket det egentlig bedre å sniffe enn oralt, det føltes ut som om rusen kom fortere og mye sterkere. Var på peak etter maks 10 minutter. Men igjen så føltes det ut som om rusen ikke varte like lenge... Rart.

Kort forklart - ikke verdt det.

Men etter en god del molly og eksperimentering, så har jeg funnet min favoritt. DRIKK DET. Ekstremt verdt det.
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Men etter en god del molly og eksperimentering, så har jeg funnet min favoritt. DRIKK DET. Ekstremt verdt det.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare fordelene du opplever ved å drikke det? Aldri prøvd. Og hva blander du det ut med?
Jeg tar det på tunga og skylder ned med et glass brus. Solo funker best til å få vekk den kjemiske smaken etter min erfaring.
Snorte det gjør jeg aldri igjen, glasskår i nesa!
Jeg får litt noia når jeg dropper fordi jeg har opplevd at bomba smeller så hardt derfor foretrekker jeg å ta litt og litt på tunga istedet.
Sist endret av celtseus; 18. januar 2021 kl. 02:23.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sitat av LSMA Vis innlegg
Kan du forklare fordelene du opplever ved å drikke det? Aldri prøvd. Og hva blander du det ut med?
Vis hele sitatet...
Det blir litt det samme som å droppe det, men bare bedre. Personlig så kommer effekten mye raskere, og som regel så begynner jeg allerede å føle på effekten litt etter å ha drukket opp. Trippen blir lengre også(helt mulig at dette er noe jeg bare innbiller meg da, men dette har skjedd hver gang jeg har drukket det), men da er det ikke snakk om flere timer. Mer som at oppturen og peaken varer lengre.

Effekten blir ganske lik som å sniffe det, mye mer ekstrem og jeg føler mollyen nesten bli sterkere.


Smaken av MDMA er helt rævva, så for meg er det veldig viktig at jeg skyller det ned med noe som kan dekke denne smaken . Noen liker å blande det med vann - men det sier seg selv at det ikke dekker smaken.
Jeg drar til butikken og kjøper en 0,5L flaske med Tine Iste fersken, 1L er ikke nødvendig(kommer ann på om du har tenkt til å drikke flere ganger).
Har hørt fra en venn at man ikke skal blande det med brus, da kullsyren kan ødelegge effekten(??? Har absolutt NULL anelse om dette er korrekt så ikke ta mitt ord for dette, men har alltid fulgt rådet hans og bare holdt meg unna å blande det med brus).
Når jeg er klar for å drikke, så knuser jeg mollyen til små steiner(de kan ikke være alt for store, da det blir vanskelig å blande ut). Du trenger heller ikke store doser, da effekten blir sterkere uansett.
Når jeg er klar så heller jeg oppi krystallene og lukker flaska, for å så kunne SAKTE OG FORSIKTIG snurre flaska opp og ned, la krystallene blande seg selv. Dette kan ta litt tid, men det kommer helt ann på hvor små krystallene er. Du kan lett se om krystallene har blitt oppløst i flaska ved å ta lommelykt under flaska for å se om det er noe flytende krystaller oppi. Hvis alt er blandet ut så er det bare å begynne og drikke! Må ikke chugge ned alt på en gang, men ikke la drikken stå i flere timer. Blir litt waste.
Absolutt NULL smak, effekten kommer raskt, er sterk og varer lengre.

Jeg kan ikke forklare HVORFOR det blir sterkere eller varer lengre, men dette er bare en personlig mening. Har snakket med flere folk om dette og flere av mine venner har opplevd samme effekt, og mener at å drikke er beste inntaket.

Teksten ble litt lang, men håper det hjalp deg med å forstå! <3
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Det blir litt det samme som å droppe det, men bare bedre. Personlig så kommer effekten mye raskere, og som regel så begynner jeg allerede å føle på effekten litt etter å ha drukket opp. Trippen blir lengre også(helt mulig at dette er noe jeg bare innbiller meg da, men dette har skjedd hver gang jeg har drukket det), men da er det ikke snakk om flere timer. Mer som at oppturen og peaken varer lengre.

Effekten blir ganske lik som å sniffe det, mye mer ekstrem og jeg føler mollyen nesten bli sterkere.


Smaken av MDMA er helt rævva, så for meg er det veldig viktig at jeg skyller det ned med noe som kan dekke denne smaken . Noen liker å blande det med vann - men det sier seg selv at det ikke dekker smaken.
Jeg drar til butikken og kjøper en 0,5L flaske med Tine Iste fersken, 1L er ikke nødvendig(kommer ann på om du har tenkt til å drikke flere ganger).
Har hørt fra en venn at man ikke skal blande det med brus, da kullsyren kan ødelegge effekten(??? Har absolutt NULL anelse om dette er korrekt så ikke ta mitt ord for dette, men har alltid fulgt rådet hans og bare holdt meg unna å blande det med brus).
Når jeg er klar for å drikke, så knuser jeg mollyen til små steiner(de kan ikke være alt for store, da det blir vanskelig å blande ut). Du trenger heller ikke store doser, da effekten blir sterkere uansett.
Når jeg er klar så heller jeg oppi krystallene og lukker flaska, for å så kunne SAKTE OG FORSIKTIG snurre flaska opp og ned, la krystallene blande seg selv. Dette kan ta litt tid, men det kommer helt ann på hvor små krystallene er. Du kan lett se om krystallene har blitt oppløst i flaska ved å ta lommelykt under flaska for å se om det er noe flytende krystaller oppi. Hvis alt er blandet ut så er det bare å begynne og drikke! Må ikke chugge ned alt på en gang, men ikke la drikken stå i flere timer. Blir litt waste.
Absolutt NULL smak, effekten kommer raskt, er sterk og varer lengre.

Jeg kan ikke forklare HVORFOR det blir sterkere eller varer lengre, men dette er bare en personlig mening. Har snakket med flere folk om dette og flere av mine venner har opplevd samme effekt, og mener at å drikke er beste inntaket.

Teksten ble litt lang, men håper det hjalp deg med å forstå! <3
Vis hele sitatet...
Intressant. Pleier du å chugge alt med engang eller sipper du over en lenger periode? Kan se for meg at dersom man sipper dette over en times tid kan det være med på ease en kraftig comeup?
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sitat av Zarni Vis innlegg
Intressant. Pleier du å chugge alt med engang eller sipper du over en lenger periode? Kan se for meg at dersom man sipper dette over en times tid kan det være med på ease en kraftig comeup?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg bruker nok maks 10 minutter på å drikke det da jeg er redd for oppkast .
Jo det kan vel være med på å ease comeupen, men mollyen legger seg nederst i flaska så da vet man ikke inntaket man tar inn. Har man en dose lik 0.1-0.13 og bruker 1 time på å drikke det så kan man ikke forvente å føle veldig mye vil jeg nok tro.