Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1099
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Skal ta hurtigruta om noen få dager med noen venner, og vi tenker å ta med litt egetbruk. Dette er da snakk om 2-3g grønning, og 1 og en halv MDMA knips. Veldig lite, men vi skal reise i bare noen få netter.

Vi lurer derfor på om dette er trygt, med tanke på hunder og politi? Er det vanlig for politi å ha med hunder og sjekke passasjerer på hurtigruta?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er trygt? Er aldri 100% trygt. Men kan fortelle at jeg har reist med mye rart i kofferten på hurtigruten å aldri blitt tatt, ei har jeg heller sett purk eller hunder på båten. Reist ganske ofte med båten og forflytta en hel del greier me hjelp av den
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det er trygt? Er aldri 100% trygt. Men kan fortelle at jeg har reist med mye rart i kofferten på hurtigruten å aldri blitt tatt, ei har jeg heller sett purk eller hunder på båten. Reist ganske ofte med båten og forflytta en hel del greier me hjelp av den
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar!
Dette er det kun Blatte som kan gi deg et fullgodt svar på.
Ikke rus dere ombord, dette ser de etter pga sikkerhet. Ikke ha det på dere, men på lugar.
Det kan komme stikk kontroller med hund men det skjer sjeldent så vil si det er trygt bare dere ikke er synlig rusa.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er sjeldent? Det er offentlig transport på lik linje med tog, buss, fly etc. Og der er det faktisk random kontroller ofte nok til at mange tenker seg godt og grundig om før de bringer illegale rusmidler ombord. Nå har jeg kun sett kontroll på buss en gang jeg kom med buss inn til norge, aldri sett kontroll på innenlandsruter, men utelukker ikke at det skjer. Det er ganske ofte kontroll inkl hunder på feks oslo s og bussterminalen. På oslo s har jeg sett hunder på spor som er innenlandsruter og der har politi og hunder forsvunnet inn på tog og blitt med toget. Hurtigruten er sikkert dekt opp den også - ville vært merkelig om det ikke var rutiner for kontroll der og?
Anonym bruker
"Ulykkelig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er sjeldent? Det er offentlig transport på lik linje med tog, buss, fly etc. Og der er det faktisk random kontroller ofte nok til at mange tenker seg godt og grundig om før de bringer illegale rusmidler ombord. Nå har jeg kun sett kontroll på buss en gang jeg kom med buss inn til norge, aldri sett kontroll på innenlandsruter, men utelukker ikke at det skjer. Det er ganske ofte kontroll inkl hunder på feks oslo s og bussterminalen. På oslo s har jeg sett hunder på spor som er innenlandsruter og der har politi og hunder forsvunnet inn på tog og blitt med toget. Hurtigruten er sikkert dekt opp den også - ville vært merkelig om det ikke var rutiner for kontroll der og?
Vis hele sitatet...
Sikker mange som tenker seg om flere ganger, men så har du også alle de som gir faen og ikke tenker over det i det hele tatt og som tar bussen med 2-3 hundre gram weed i ryggsekken uten problemer.

Reiste ekstremt mye kollektivt tidligere, gjerne flere ganger om dagen til alle døgnets tider.
Aldri opplevd en eneste kontroll på buss, trikk, tog eller stasjon på en 10 års periode.

Det har muligens blitt verre nå enn det var før, men har fortsatt til gode å oppleve det selv eller høre om det fra folk jeg kjenner.