Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1354
Hei,

Tok 120mg dolcontin på fredag og 180mg på lørdag. Dette var oralt og pillene var knust (ingen depot effekt). Jeg hadde minuspupiller helt til kvelden på søndagen. Men idag skal jeg ta en urintest. Jeg vet at morfin går fort ut av systemet, men lab-analyser leter vel også etter morphine-3-glucuronide og morphine-6-glucuronide. Hvor lenge sitter disse metabolittene i systemet? Jeg finner forskjellige svar på nettet alt fra 24 timer til 1 uke.

Jeg vet at jeg skal holde meg unna rus når jeg er på klinikk, men dette tok jeg før jeg kom inn hit. Er bare redd for å bli anklaget for å tatt dette når jeg var innlagt.

Takker for svar.

Nå har jeg tatt prøven og fortalt at det kan hende det ligger spor av morfin i prøven, og det syntes de var fint at jeg fortalte på forhånd. Dessuten er overlegen her spesialist innen for farmakologi, så han vil nok se at morfinen i seg selv er borte, men det ligger spor i form av metabolitter, så at han forstår at jeg inntok dette før jeg kom til klinikken.

Moderator kan godt slette tråden, med mindre noen har samme problemstilling eller kan komme med relevant informasjon.
Sist endret av Mexxy; 9. mars 2016 kl. 13:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
KittenOnRehab
31 1
Det gikk bra, sant?
Klinikker er veldig vant til at folk kommer med spor i urinen - det er mer vanlig enn uvanlig. Det som blir uvanlig er hvis det slår ut i fler uker, men selv om dosen din var rimelig høy så gikk det nok ganske raskt ut. Har sitti rundt ca 5 og opptil 10 dager hos meg da jeg brukte 200mg hver dag i par år.
Beklager jeg ikke så denne før så kunne jeg svart deg tidligere og gikk deg litt sjelero med en gang