Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2048
Hei, vet ikke om den skal ligge her eller unmder Legemidler, men her er hvertfall spørsmålet.
Noen som vet hvordan er det å blande Heroin og Dolcontin?
Mener ikke i samme skudd, men har tatt heroin, som ga meg veeldig lite form og fremdeles er dårlig, å har litt Dolcontin her jeg lurer på om går å ta nå?
Tenker siden Heroin kommer fra morfin.
Har blandet Heroin med både Oxy, Metadon og Subutex før (Ikke alle samtidig, men ved forskjellige anledninger, har altid gått bra det), jeg ble ikke dårlig som mange andre sier de blir, å Morfin blokker jo ikke akkurat Heroin..
Trenger ikke noe moralpreken, for er fult klar over hva jeg utsetter kroppen min for.

Mvh. Kjell
Heroin og Dolcontin (morfinsulfat) går fint sammen. Har skutt begge deler ved flere anledninger i samme smell. Heroinen blir jo omgjort i stor grad til morfin i kroppen etter inntak, så det er ikke noe som krasjer.
Tusen takk for svar så kjapt!
Forklaringen din var noe i samme gate som jeg tenkte, altså at det ikke skulle by på noe problemer siden begge deler er "morfinpreparater".

Men har aldri lagd et skudd med dolcontin selv før (andre har gjort dette for meg, og det er ganske lenge siden), så lurer på hvordan man skal lage skuddet? kokes eller ikke tenker jeg på, for vet såpass at det skal filtreres hvertfall.
Kan ikke ødlegge dette skuddet, for har veldig behov for det nå :S

Tusen takk for svar igjen hvertfall!
Det skal nok kokes etter at det ytterste laget er fjernet,filtrering er opplagt, leste om det i en annen tråd, men har heldigvis ikke skutt noe selv. Moralisering holder jeg meg for god til, det er ingen forskjell på missbrukere i mine øyne, ingen er bedre eller verre enn andre.
Klem fra Betty
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Tusen takk for svar så kjapt!
Forklaringen din var noe i samme gate som jeg tenkte, altså at det ikke skulle by på noe problemer siden begge deler er "morfinpreparater".

Men har aldri lagd et skudd med dolcontin selv før (andre har gjort dette for meg, og det er ganske lenge siden), så lurer på hvordan man skal lage skuddet? kokes eller ikke tenker jeg på, for vet såpass at det skal filtreres hvertfall.
Kan ikke ødlegge dette skuddet, for har veldig behov for det nå :S

Tusen takk for svar igjen hvertfall!
Vis hele sitatet...
Først sug av/vask av det ytterste fargeskallet. Ha tabletten i en skje (eller noe annet å koke med) sammen med vann, gjerne 10ml. Synes man bør ha minst 1ml per 20mg. Kok det godt. Gjerne kok det lenge på lav-moderat varme og tilsett vann hvis det begynner å bli lite vann, for det har hendt at jeg (og kompiser) har glemt av skjea og svidd dolken. Ta skjea vekk fra kokeplata, flammen eller hva du måtte bruke for oppvarming. Husk at det skal være nok vann, men heller ikke for mye (da koker man det ned til man har den mengden vann som passer størrelsen på pumpa). Trekk opp via et filter (sigarettfilter, bomull, osv). Kjøl ned pumpa under rennende vann. Sett skuddet, men trykk sakte. Det hender seg at spissen kan sprette ut siden dolken kan være litt seig.
Det hender seg at spissen kan sprette ut siden dolken kan være litt seig.[/quote]

Ja,og for å unngå at spissen detter av siden dolcontin kan være litt seig,så kan det holde å bare skylle pumpa under kaldt vann for å få bort det seige,men for å være sikker,så pleier jeg å tørke/vri rundt tuppen av pumpa med den reine siden av f.eks genser/t-skjorte(viktig å ikke bruke papir eller noe som loer,da det kan sette seg fast inni spissen)..
Husk også å sette på spissen ganske hardt etter at du har tørket av tuppen på pumpa....Har holdt på med dette i over 15 år(men er på rehab. nå) og pleier å gå bra stort sett hver gang....