Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4264
Hei

Starter rett på, vet ikke helt om dette vil være rette sted for denne tråden men så vidt jeg har skjønt er 2cb rc så prøver...

Jeg har en del erfaring med psykadelisk, har spist norsk flein sopp, mexicanske, LSD, MDMA, og fikk fort en god tripp personlighet, har vært på nivå 3+ tripper, men har alltid savnet litt de typiske tegneserie visuals... da jeg leste at 2cb gir litt mer visuals tenkte jeg at dette kanskje ville være noe for meg, men jeg liker også mindfuck som 2cb mangler, mitt spørsmål da er følgende: Hvordan vil 2cb og LSD fungere sammen? Hører at mange også blander 2cb og MDMA, men tror fortsatt jeg vil savne mindfuck'en :P Noen som har noen tanker rundt dette?

EDIT: Endret tittel da den var lett å misforstå
Sist endret av 420master; 27. september 2015 kl. 21:00.
Har kun tatt 2cb en gang, relativt lav dose, men nok til å gjøre meg ganske mindfuck. Det eneste jeg savna på den tripen var visuals. Hadde jeg tatt en pille til den kvelden tror jeg det hadde blitt ganske heftig shit. Prøv 2cb en gang først med en komfortabel dose også kanskje mixe det opp ved senere anledning om du føler du kan gjøre det. Hadde hvertfall jeg gjort, om jeg ikke hadde prøvd 2cb før i det hele tatt

Men lykke til anyways
Alltid en mulighet det, hvordan headspace får du av 2CB evt?
Tror ikke du skal trenge og kjøre syre-2cb kombinasjon.
Om man tar større doser på 30-60mg(individuelt fra bruker) har man bra med visuals og mindfuck deretter.
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Tror ikke du skal trenge og kjøre syre-2cb kombinasjon.
Om man tar større doser på 30-60mg(individuelt fra bruker) har man bra med visuals og mindfuck deretter.
Vis hele sitatet...
Da er det vel greit, sånn jeg forstod det så var det lite til ingen mindfuck på 2cb, men så klart doseavhengig stoff til tusen da..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
noe som funker ganske fet er og ta det i små doser nasalt, prøvde det igår kveld tokk ei pille sniffa litt og litt så smalt det som faen. spesielt når jeg røykte av bongen oplevde også masse mindfuck og tegneserie visuals
Sist endret av uerigert daddel; 6. mai 2016 kl. 13:59.
Har bare tatt 2cb, to ganger. Begge gangene droppet jeg ca 15mg (Veier 60 kg,) Men min erfaring med den doseringen, er at det er veldig mye visuals, og lite hodebry, litt som lsd uten, uten at du roter deg helt bort. Har en følelse på at dette er veldig individuelt tho.
2cb er et ganske gøyalt stoff i seg selv, så om det er din første gang og du har tilgang på mer hvorfor ikke ta kun 2cb for å finne ut hvordan det er før du blander? Jeg ville iallefall ha prøvd stoffet ublandet første gangen sånn at jeg får den opplevelsen også