Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3434
heisann, jeg vet det er mange tråder der ute Men har dårlig tid så rekker ikke lete.

Har lyst til å droppe MDMA for første gang, har mye erfaring med Hasj/cannabis.

Noe jeg burde planlegge godt?

Hva kan jeg forvente?

Noe jeg burde passe på?

TUsen takk!
Ha en chill plass, musikk og gjerne noen å dele opplevelsen med.
Annefaler å ha litt weed/hasj som kan være fint på nedturen, eller uannsett hvordan du foretrekker å gjøre det
Hva du kan forvente er vel egentlig den feteste kvelden du har hatt på en stund
Har du ren emma og en relativ normal kroppsvekt så hold doseringene moderat(100-150mg), er ikke noe vits å overdrive når der kommer til MDMA.
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Ha en chill plass, musikk og gjerne noen å dele opplevelsen med.
Annefaler å ha litt weed/hasj som kan være fint på nedturen, eller uannsett hvordan du foretrekker å gjøre det
Hva du kan forvente er vel egentlig den feteste kvelden du har hatt på en stund
Har du ren emma og en relativ normal kroppsvekt så hold doseringene moderat(100-150mg), er ikke noe vits å overdrive når der kommer til MDMA.
Vis hele sitatet...
Okey, er det noen sjans for å bli dårlig? kommer nok ikke til å ta mer enn 100 første gang

og hvor lenge varer d c.a? tips til andre ting å innta på nedturen evt før trippen?
Har hørt et par historier om folk som har hatt dårlig reaksjon til MDMA. Men det er kun et fåtall, så jeg tipper det er folk som har tatt det med andre midler i systemet samtidig eller har andre særskilte forutsetninger. Personlig liker jeg å spise litt før jeg tar det. Det kan gjøre at ting tas opp litt tregere, men jeg føler meg i hvert fall mye bedre når jeg er på vei ned. Hvis ting blir litt intenst på vei opp er det bare legge seg ned litt å ta ting rolig så kommer du nok til nyte det før du vet ordet av det.

Varer i 3-5 timer, alt etter som
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av Ad_hoc Vis innlegg
Har hørt et par historier om folk som har hatt dårlig reaksjon til MDMA. Men det er kun et fåtall, så jeg tipper det er folk som har tatt det med andre midler i systemet samtidig eller har andre særskilte forutsetninger. Personlig liker jeg å spise litt før jeg tar det. Det kan gjøre at ting tas opp litt tregere, men jeg føler meg i hvert fall mye bedre når jeg er på vei ned. Hvis ting blir litt intenst på vei opp er det bare legge seg ned litt å ta ting rolig så kommer du nok til nyte det før du vet ordet av det.

Varer i 3-5 timer, alt etter som
Vis hele sitatet...
Okey hvor lang tid tar det vanligvis fra inntak til det kicker inn?
Sitat av R3dNoi Vis innlegg
Okey hvor lang tid tar det vanligvis fra inntak til det kicker inn?
Vis hele sitatet...
Du merker det etter 20-40 min. Her kommer oppturen, og denne varer i 15-20 minutter og kan være ubehagelig. Ting kan bli veldig intenst og du kan få angst eller kaste opp. Etter oppturen flates ting ut og du blir avslappet og glad og fin i formen.
R3dNoi
R3dNoi's Avatar
Trådstarter
36 6
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du merker det etter 20-40 min. Her kommer oppturen, og denne varer i 15-20 minutter og kan være ubehagelig. Ting kan bli veldig intenst og du kan få angst eller kaste opp. Etter oppturen flates ting ut og du blir avslappet og glad og fin i formen.
Vis hele sitatet...
Okey okey Så uansett å dårlig jeg blir under oppturen så går det vekk?
Ikke nødvendigvis. Vet om folk som
Ikke har opplevd nevneverdig ubehag
Sitat av R3dNoi Vis innlegg
Okey okey Så uansett å dårlig jeg blir under oppturen så går det vekk?
Vis hele sitatet...
Neida, men det kan bli veldig mye for noen, kanskje spesielt om du ikke har prøvd noe lignende før. Bare prøv å slapp av, kanskje fyre en jay før det kicker inn. Har aldri blitt dårlig selv.
Sist endret av Max Mekker; 28. august 2015 kl. 12:50.
Dette har jeg egentlig lengtet etter å få vite =)

Takk

Men hvordan får dere tiden til å gå? Aktiviteter? TV, musikk, mat, drikke, gaming, film, fin utsikt osv osv ?
Sist endret av Bossebass; 29. august 2015 kl. 02:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tiden går av seg selv, ihvertfall om du har selskap. Musikk er alltid ett must, og mat kommer du ikke til å tenke på!
Jeg blir noen gang dårlig under opptur, brekker meg som oftest (noen ganger kaster jeg litt opp) med en gang jeg er ferdig med det (noe som går utrolig fort) er det som om jeg aldri ble dårlig og har det dritfett. Jeg er jente og jeg kjenner bare jenter som blir dårlig under opptur, ingen av guttekompisene mine.

Kos deg

blander foresten ikke drugs, hvis noen lurte på det ang å bli dårlig. Ikke alkohol heller.
Sist endret av Molly90; 29. august 2015 kl. 02:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Bossebass Vis innlegg
Dette har jeg egentlig lengtet etter å få vite =)

Takk

Men hvordan får dere tiden til å gå? Aktiviteter? TV, musikk, mat, drikke, gaming, film, fin utsikt osv osv ?
Vis hele sitatet...
Du kjeder deg ikke på MDMA. Du trenger egentlig ikke noe spesielt mye dersom du har andre mennesker rundt deg. Det er jo alltids kult å sette opp fete ting i huset/leiligheta dere kan drive med. F.eks fotbad, mye mat i kjøleskapet som er ferdig laga etc.. På emma er du som en unge som løper rundt og utforsker ting i en rosa tåke mens du går på skyer, du er med andre ord rimelig kreativ mens du går rundt å loker og har det gøy. Film på MDMA er umulig, aldri i verden at du hadde giddi å sett på en hel film, du hadde heller ikke fått med deg noe av filmen. Tenk deg at du oppdager en ny drømmeverden - du kommer dit, hva vil du gjøre? Sitte i sofaen og se på en film? Nei. Fin utsikt er UTROLIG på mdma. Personlig så får jeg ekstrem lykkefølelse den dag i dag av å se løvtrær i solen, fargene i den kombinasjonen så jeg nemlig på emma, og det var storslagent. Typ reflektere om livet mens jeg sto der i kald vårvind mens jeg trakk omtenksomt på en sigarett og tenkte på vennene mine og livet mitt, der jeg på mine 5 fine minutter tenkte de vakreste tanker. hehe. Det var herlig.

For å illustrere hva jeg så på MDMA når det var sol:
http://119.146.223.228/img/2015/1/22/871554_400X400.jpg
Hva du kan forvente? Å føle deg bedre enn du noen gang har gjort, både i kroppen, hodet og sjelen. <3
Folk reagerer forskjellig og ønsker forskjellige ting av rusen; noen vil heller ta litt for lite enn litt for mye, andre (jeg, for eksempel) synes det er smått frustrerende å ikke komme helt opp. Noen vil bruke rusen på å chille med venner, andre (mange) vil feste og danse.

For første gang ville jeg anbefalt 1.5 mg per kg kroppsvekt, fordelt på først en dropp på 1 mg/kg, vente en time og se om du vil ha mer, og så evt droppe resten. Hører folk sier at det tar 20-30 min å komme opp, men jeg bruker minst en time. Når jeg følger denne oppskriften begynner jeg å kjenne det kanskje et kvarters tid etter andre dropp, og er helt oppe en halvtime etter det, altså en time og tre kvarter etter første. Fordelen med å "liste seg" opp på den måten er at 1) du kan kjenne etter om du trenger den andre droppen og 2) det er mindre risk for ubehagelig opptur. Hjertebank, oppkast etc. Men jada, hvis det skulle skje, så går det ca helt sikkert over. Skjer visstnok oftest med jenter, men jeg er jente og har aldri kastet opp.

Vil IKKE anbefale å røyke til, vent i så fall helt til slutten. Emma er mildt psykoaktivt i seg selv, og røyker du i tillegg blir begge forsterket, så du kan overture, pluss at emmarusen er så fin alene at du burde kjenne den ren og klar uten noe annet som forstyrrer. Om det går lang tid uten særlig effekt kan det være vanskelig å vite om du har tatt for lite eller om effekten bare lar vente på seg, og det kan være fristende å enten ta mer eller røyke for å få ting i gang. Men jeg ville faktisk heller anbefalt å ta litt mer, evt nasalt, har opplevd langt mer ubehag ved å prøve å røyke det i gang enn ved å ta litt for mye :P

Det å få tiden til å gå er ikke noe problem :P Alt blir gøy på emma. Jeg pleier å snakke med folk, se på folk (alle blir gudommelig vakre), ta på folk, bli tatt på, spise banan(!!! _Man glemmer å tenke på mat, men jeg spiste en banan ved en tilfeldighet en gang, hadde en religiøs opplevelse, og nå er det noe av det beste jeg vet). Musikk, dans, rave blir SYKT FETT. Løpe rundt - kroppen føles så lett og bouncy. Se på seg selv i speilet. Sitte og bare tenke på hvor flott alt er. Ah elsker emma