Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2182
Hei. Tenkte jeg skulle dele min rus opplevelse av div stoffer jeg skal kose meg med i dag.

Begynte dagen med 5 halvlitere rundt 09:00-11:30, og en rusbrus, som nå er på vei ut av systemet. Inntok så 1mg Xanax(xanor) en halvtime etter og et mg til før jeg tok en blå valium(10mg diazepam). Drakk også en whisky shot rundt klokka 13:00.

Nå klokka 15:35 har jeg tatt 3 små men brukbare striper heroin.

Alkoholen fra i dag tidlig er nå ganske forbigående.

Heroinen slo den, brukbart stoff. I bra form akkurat nå. Jeg kjenner min toleranse godt og vet at man skal vise veldig forsiktighet ved å innta disse 4 forskjellige stoffene samtidig.

Drikker nå en øl og kommer til å vente en god stund før neste dose heroin, dog dette kommer an på formen.

Avslappet og i veldig godt humør!

Dette er ikke så mye som en rusrapport som det er et eksperiment.

En liten uke siden inntok jeg omtrent samme type rusmidler med gode resultater men jeg tror jeg inntok litt for mye alkohol og xanor. Kommer til å droppe å ta flere av de, da jeg vil ikke sitte å nodde av helt, og det er rett og slett ikke totalt risikofritt.

En annen ting er at jeg lurte på om dere kanskje kunne hjelpe meg med noe.. Jeg prøvde å røyke heroin igjen sist, for ente gang, med problemer. Jeg får det ikke til! Kun noen få ganger føler jeg at jeg ikke kastet bort en god dose og dret meg ut.

Har ikke bare lest hvordan det gjøres men har også sett litt på youtube etc.

Noen som har erfaringer med å røyke heroin? Brun, vanlig heroin. Med sølvpapir, eventuelt om dere har noen bedre tips? Tror jeg rett og slett trenger en skikkelig step to step guide. Helst deres egen og ikke fra tredjeperson.

Det største problemet sist var vel at jeg skalv veldig jeg hendene sist! Av en eller annen grunn. Blir rett og slett litt shakey under prosessen. Annet var at jeg ikke er flink nok til å bruke lighteren, med tanke på varme osv. Får det faen ikke til! Men de få gangene jeg gjør det så funker det jo fjell!

Trenger ikke noe moralpreken her. Jeg vet hva jeg driver med og har eksperimentert med heroin ett par år. Går minimum 6 måneder mellom hver gang jeg kjøper noen bagger, som maks varer i 2 dager, som regel.

Vil holde dere oppdatert og spørsmål og tips er alt interessant!
Sist endret av ZionRoad; 3. juli 2015 kl. 16:12.