Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 9015
Hei.

Hvordan går man fram når man skal injisere kokain? Er det samme fremgangsmåte som amfetamin eller trenger det å kokes for å løse seg skikkelig opp i vann?

Og som mange vet, så potenserer alkohol kokain pga kombinasjonen fører til dannelse av kokaetylen. Vil det samme skje hvis jeg drikker noen øl, for å så injisere kokainen? Eller er det bare ved oral og intranasal inntak?
Det ska vara samma tillvägagångs sätt som amf
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Hvor (u)lurt er det å sette 0,2g rett i åra mens man går på både Wellbutrin og Fontex? Jeg bruker også Lyrica og har litt Rivotril som forhindrer kramper/epileptiske anfall.
Rens stoffet, kokain er ofte blandet ut med lykkepiller og ibux forte.
(Ibux forte smelter og begynner å renne ved oppvarming akkurat slik kokain gjør)
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Mekk opp ett skudd som om det var ett skudd med speed. 0,2 er kanskje litt lite, jeg pleier å kjøre 0,25-0,35. Men ikke bli fristet til å ta ett nytt skudd med en gang rushet forsvinner. Det er best å vente en halvtime for å la hjertet ditt roe seg ned. Cola er veldig lett å overdose på.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Rens stoffet, kokain er ofte blandet ut med lykkepiller og ibux forte.
(Ibux forte smelter og begynner å renne ved oppvarming akkurat slik kokain gjør)
Vis hele sitatet...
Har du kilder på at kokain ofte er blandet ut med SSRI?
Tror du det står på nettet hva dealeren din blander ut koksen med?
Har litt med hvordan disse preparatene reagerer på samme måte som "renere" kokain når det f.eks testes på sølvpapir med lighter.
Er ikke alltid man har ez kit for hånden eller har tid å dra fram salmiakken.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Tror du det står på nettet hva dealeren din blander ut koksen med?
Har litt med hvordan disse preparatene reagerer på samme måte som "renere" kokain når det f.eks testes på sølvpapir med lighter.
Er ikke alltid man har ez kit for hånden eller har tid å dra fram salmiakken.
Vis hele sitatet...
Det at vi ikke vet hva dealerne på nettet blander ut coken med er ingen sikker kilde på at det er veldig vanlig med SSRI i kokain. Nettopp det har jeg aldri hørt om engang. Det virker også veldig meningsløst da SSRI ville kostet en del penger, og ikke bidratt noe til rusen.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Rens stoffet, kokain er ofte blandet ut med lykkepiller og ibux forte.
(Ibux forte smelter og begynner å renne ved oppvarming akkurat slik kokain gjør)
Vis hele sitatet...
Bullshit..

Sitat av dronepungen Vis innlegg
eller har tid å dra fram salmiakken.
Vis hele sitatet...
Dette med at steinen du får ut gir indikasjon på renheten er forøvrig også bullshit. Sikkert det meste annet du "vet" om emnet og.

Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hei.

Hvordan går man fram når man skal injisere kokain? Er det samme fremgangsmåte som amfetamin eller trenger det å kokes for å løse seg skikkelig opp i vann?

Og som mange vet, så potenserer alkohol kokain pga kombinasjonen fører til dannelse av kokaetylen. Vil det samme skje hvis jeg drikker noen øl, for å så injisere kokainen? Eller er det bare ved oral og intranasal inntak?
Vis hele sitatet...
Det vil vel bli det samme, men jeg er ikke 100% sikker. (Vet ikke Hvordan eller hvor reaksjonen finner sted, men ved feks orale steroider injisert unngås ikke belastningen fra reaksjonen på 17-aa i leveren. Ikke nødvendigvis analogt - synsing)
Sist endret av Tøffetom; 28. april 2015 kl. 08:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Hvor mange øl/cider bør jeg drikke før jeg setter skuddet? 2? 3? Vil bare ha nok promille i blodet til at mesteparten av kolaen omgjort til kokaetylen.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hvor mange øl/cider bør jeg drikke før jeg setter skuddet? 2? 3? Vil bare ha nok promille i blodet til at mesteparten av kolaen omgjort til kokaetylen.
Vis hele sitatet...
Hvis vi er i "burde"-universet så burde du ikke i det hele tatt. Rens nesen skikkelig og ta deg heller en skikkelig strek. Som du er inne på må uansett kokainen omdannes etter å ha entret blodstrømningen, så effekten vil uansett ikke bli helt akutt.

Og husk at kokain hverken gir noe spesielt smell IV eller er blandet med den hensikt - slik amf eksempelvis ofte er. Kokain inneholder veldig ofte veldig mye forskjellig, selv hvis jeg skjøt til vanlig hadde jeg ikke giddet å skyte kokain.

..ville drukket 3-4 jeg, om jeg bare hadde litt kokain og skulle
Optimalisere.
Sist endret av Tøffetom; 28. april 2015 kl. 09:02.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hvis vi er i "burde"-universet så burde du ikke i det hele tatt. Rens nesen skikkelig og ta deg heller en skikkelig strek. Som du er inne på må uansett kokainen omdannes etter å ha entret blodstrømningen, så effekten vil uansett ikke bli helt akutt.
Vis hele sitatet...
Vel, heroin må igjennom levra for å omdannes til morfin og MAM-6(?), men det er likevel ganske populært å trykke.

Greia er at jeg kun har 200-250mg og dette er første gangen jeg prøver kokain, og vil derfor ha den best mulig effekten.

Forresten, denne kolaen har bedre kvalitet enn vanlig standard i Norge, ifølge feedbacks på darknet markedet jeg kjøpte det fra. Og ja, det var norsk selger og norske kjøpere, og alle var fornøyd.

Update:

Styrta i meg to halvlitere med nordlandspils og mekka meg et skutt med det som skulle være rundt 0,2g med kola. Tok først litt på fingeren og smurte det forsiktig i munnen. Ble litt nummen.

Når jeg blanda dette med 5ml vann, så var det litt (kanskje 1/4 av produktet) som ikke ville løse seg opp. Men men, man kan ikke forvente Sør-Amerikansk kvalitet heller

Trakk opp og trykte det. Ble som en sånn helt grei pepper smell, men mye klarere i hodet. Føler meg sjef/konge, men jeg hever meg ikke over andre. Ble ikke så sosial som på pepper. Sitter nå og hører på Opeth på høyt volum og koser meg.

Hadde forresten tatt Fontex (20mg), Wellbutrin (300mg), Lyrica (150mg) og Rivotril (2mg) i forveien. De to førstnevnte er vel kanskje ikke så lurt å blande med stimulanter mtp serotonin syndrom, men har i hvert fall Rivotril til å dempe de verste symptomene hvis det skulle skje noe uventet.

Fin form, men kommer ikke til å kjøpe dette produktet så veldig ofte mtp pris og kort virketid. Kanskje hvis jeg vinner i lotto
Sist endret av Mexxy; 28. april 2015 kl. 11:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Godtfolk, har et forsøk på kokain iv jeg gjerne skulle hatt innspill på;

jeg var safety for en venn som hadde bestemt seg for å skyte kokain (for første gang). Kokainen skulle være av rimelig godt kvalitet, ble oljete og god mellom fingrene med "gni-test". Han hadde lest seg opp, og begynte med en blanding av 70mg kokain hcl og 0,8ml steril injeksjonsvæske (natriumklorid). Filtrert gjennom q-tip bomull, med 30G kanyle. Injeksjon gikk greit etter bittelitt fomling, men resultatet var helt klart ikke som forventet; ingen metallsmak i munnen eller "rush" eller eufori, bare massiv svetting og kraftig kvalme som resulterte i tømming av mageinnhold. Etter dette var overstått, opplevde han en normal påvirkning, tilsvarende nasalt inntak, med økt energi, veldig sosial og pratsom.

Noen ide om hva dette kan skyldes? Er det kvaliteten på varene, eventuelle adulterants? Kan det skyldes injeksjonsvæsken; skulle dette vært sterilisert vann isteden ?

Alle svar mottas med takk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vanlig reaksjon etter cokka skyting er "ringing" i ørene, og også tildels sinnsyk paranoia(hvis det har gått noen døgn), men bortsett fra det, hvis colaen er av vanlig god kvalitet, så er det meget rart hvis man ikke får en crazy digg cola høy etter og skyte det. men igjen, det varer i bare noen minutter....
Sitat av bunny Vis innlegg
Godtfolk, har et forsøk på kokain iv jeg gjerne skulle hatt innspill på;

jeg var safety for en venn som hadde bestemt seg for å skyte kokain (for første gang). Kokainen skulle være av rimelig godt kvalitet, ble oljete og god mellom fingrene med "gni-test". Han hadde lest seg opp, og begynte med en blanding av 70mg kokain hcl og 0,8ml steril injeksjonsvæske (natriumklorid). Filtrert gjennom q-tip bomull, med 30G kanyle. Injeksjon gikk greit etter bittelitt fomling, men resultatet var helt klart ikke som forventet; ingen metallsmak i munnen eller "rush" eller eufori, bare massiv svetting og kraftig kvalme som resulterte i tømming av mageinnhold. Etter dette var overstått, opplevde han en normal påvirkning, tilsvarende nasalt inntak, med økt energi, veldig sosial og pratsom.

Noen ide om hva dette kan skyldes? Er det kvaliteten på varene, eventuelle adulterants? Kan det skyldes injeksjonsvæsken; skulle dette vært sterilisert vann isteden ?

Alle svar mottas med takk
Vis hele sitatet...
Gode varer og kroppen for sjokk.
Har kun skutt kokain i små doser så har aldri opplevd dette, men med veldig reint amfetamin kaster jeg ofte opp.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvis jeg bommer på en åre og det blir hevelse, er det skuddet da tapt?