Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 859
Hei, lurte på om noen på freak har testet denne kombinasjonen før? Eventuelt hvordan dosering dere anbefaler og hvordan rekkefølge burde man ta det?
Kan tenke meg det er nesten som en candyflip bare litt mer visuelt

Har en del erfaring med LSD fra før av, men 2C-I er ukjent for meg. Har testet 2c-i-nbome en del ganger, men har hørt at det ikke helt kan sammenlignes.
Sorry, kan ikke komme med noen egne erfaringer enda. Vil bare si at det høres spennende ut.

Det kan godt hende du allerede har gjort et søk på erowid, hvis ikke virker ihvertfall denne trip-rapporten positiv:

https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=24323

Etter hva jeg har lest er nok 2C-I mye nærmere 2C-B enn 2C-I-NBome.
2C-B føles ihvertfall veldig anderledes enn MDMA for meg. Kjemisk hører MDMA både til phenethylamine og amphetamine kategorien, og skal virke på andre reseptorer enn 2C-x'ene. Så jeg tviler på om det er nesten som candyflipping.

Har ikke prøvd candyflipping heller da, DET har jeg virkelig lyst til!

Btw, 2C-I-NBome er jeg nokså skeptisk til etter en rekke dødsfall ved doser ikke så veldig langt unna det som er vanlig.
Sist endret av Monadic; 9. juni 2014 kl. 00:16. Grunn: skrivefeil