Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 916
Hei freak, tenkte jeg skulle ut på "tur" i helga. Så lurte derfor på om det er noe kryss toleranse mellom 25i NBOMe og LSD? Fordi planen min var å ta 25i NBOMe på fredag, også ta LSD og MDMA på lørdag.
Men orker ikke å ta NBOMen vist det er en mulighet for at den svekker LSD trippen.
Har lest litt rundt på nett, men har bare funnet forskjellige svar. Noen mener at man fint kan ta NBOMe en dag også ta LSD dagen etter på, men så er det også mange som sier at det blir lite funk på LSDen da.

Tar gjerne imot tips om candyflipping også, og eventuelt hvordan det blir å blande 25i NBOMe inn i denne kombinasjonen
Vet ikke helt med toleransen, men har lest på Bluelight.org at nBOME og LSD kan være en farlig kombinasjon. Just sayin'

sauce: http://www.bluelight.org/vb/threads/...e-Combinations
Sist endret av roundpotato; 6. mars 2014 kl. 14:25.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av roundpotato Vis innlegg
Vet ikke helt med toleransen, men har lest på Bluelight.org at nBOME og LSD kan være en farlig kombinasjon. Just sayin'

sauce: http://www.bluelight.org/vb/threads/...e-Combinations
Vis hele sitatet...
Klarte ikke helt å se hvor det sto at NBOMe var farlig å blande med LSD? Men hadde en tråd tidligere på freak der vi kom fram til at det ikke var farlig.
All phenthylamine psychedelics (e.g. DOx, 2C-x, 3C-x, TMA-x, 25x-NBOMe)
Vis hele sitatet...
Det øverste punktet
Men jeg vet jo ikke hvordan det er. Så skal ikke masse ting jeg ikke har helt greier på
Sist endret av roundpotato; 6. mars 2014 kl. 14:32.
25I-NBOMe gir svært høy toleranse, også for andre psykedeliske stoffer. Hvis du tar 25I-NBOMe på fredag, og LSD på lørdag, vil du nesten ikke fått noen effekt av LSDen. Vil anbefale å droppe 25I-NBOMe helt, eller spare det til en annen anledning. Er ikke verdt å ødelegge en candyflip pga 25I-NBOMe, og ville heller ikke tatt det sammen med candyflippen.
Som de andre sier, 25i‘en er ikke værdt det.
Sitat av roundpotato Vis innlegg
Det øverste punktet
Men jeg vet jo ikke hvordan det er. Så skal ikke masse ting jeg ikke har helt greier på
Vis hele sitatet...
Du misforstår lista. Det står at "MAOIs (e.g. Phenelzine, Tranylcypramine, Selegiline)" kan være farlig å blande med "All phenthylamine psychedelics (e.g. DOx, 2C-x, 3C-x, TMA-x, 25x-NBOMe)", ikke at LSD og 25I-NBOMe er farlig å kombinere.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Da dropper jeg NBOMen for den her gangen, så sparer jeg den til en annen gang