Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2093
Noen som kan anbefale meg en bra side å forhåndsbestille det til playstation 3? Virker som gamestop ikke har kampanjetilbud lengre
gamezone.no
Trådstarter
Okei, aldri handlet der, ser Elkjøp ligger på 499 kr for vanlige versjonen mens gamezone har black armour versjonen. Har ikke elkjøp prisgaranti?
Sitat av Susie Vis innlegg
Okei, aldri handlet der, ser Elkjøp ligger på 499 kr for vanlige versjonen mens gamezone har black armour versjonen. Har ikke elkjøp prisgaranti?
Vis hele sitatet...
Usikker på prosedyrene til elkjøp, men såvidt jeg ser så står det ingenting om prisgaranti på siden deres.

Edit: Har handlet på gamezone flere ganger før, å har aldri opplevd noen problemer før.
Sist endret av AdmiralSkog; 3. mars 2014 kl. 16:33.
Forhåndsbestille på PSN?
Så kan du laste det ned midnatt på release date.
MPX.no: 449,-
Komplett.no: 449,-
Dette er for Black Armour Edition.

Prisen på den "normale" versjonen er like høy, men du kan få spillet til 299,- hvis du er villig til å ha det på PC. (252,- for PC-versjonen HER, kan bekrefte at siden er legit.)
Sist endret av PerPerPerPer; 3. mars 2014 kl. 22:13.
Trådstarter
Er mpx og komplett pålitelig med at man har spillet i postkassen på dagen spillet gis ut?
Sitat av Susie Vis innlegg
Er mpx og komplett pålitelig med at man har spillet i postkassen på dagen spillet gis ut?
Vis hele sitatet...
Det varierer. Ofte sender de ut spillet lenge før, sånn at kunden har spillet på lanseringsdatoen. Jeg har fått noen spill opp til en uke før lanseringsdatoen.