Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 7269
Hei,

På 420chan (rusmiddel forum), så mener utlendingene at de fleste benzodiazepin-piller ikke funker å koke opp og sette i åra. De sier at det ikke funker i det hele tatt, med mindre det er snakk om farmasøytisk injeksjonsvæske. Men her i Norge er det ganske vanlig, særlig i mitt miljø, å koke opp enten apodorm, rivotril eller xanor når de skal skyte dolcontin, heroin eller lignende. Jeg har prøvd både rivotril og apodorm, og jeg kan garanetere at rivotril funker til de grader. Synes f.eks dolcontin er kjedelig uten 1-2mg rivotril. Har altså prøvd bpde med og uten rivotril, og kjenner forskjellen i stor grad.

Så hva kan være grunnen til at de på 420chan sier at benzo piller ikke funker i det hele tatt å injesere? De sa at særlig clonazepam ikke funket, men det er jo det jeg synes er best, og det samme synes mine bekjente også. Kan det være at pillene eller innholdsstoffene i utlandet er anderledes? At selve virkestoffet i utenlanske piller er mindre salt, slik at det ikke blander seg i vann? Eller er det bare trolls jeg har bitt utsatt for?

tittelen kan være litt missledende. Selvfølgelig er det tull å skyte piller generelt, men å si at det ikke gir effekt er en annen sak.
Er jo 99% bindemiddel i nesten alle benzodiazepiner....

Og forsåvidt lurker jeg en del på 4chan selv, kan ikke si meg enig i at folk derfra sier det ikke funker, men at de mener det er idiotisk men tanke på hvor lite av pilla som faktisk er selve stoffet/rusmiddelet (av helsemessige årsaker, ville en tro)
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Ikke 4chan, men 420chan.
Vet værtfall at det fungerer med Flunitrazepam
Joda, det funker det. Smart derimot, det er det ikke.
En bør virkelig vite hva man holder på med, om man har planer om å gjennomføre dette.
Piller inneholder allslags mulige bindestoffer og andre kjemikalier som ikke er veldig handy å få i årene.
Gjør masse research, sørg for å få det ordentlig kokt opp, finn ut hvilke piller man kan gjøre det med, osv.
Er ikke alle piller som er like lette å få kokt opp/få ut bindestoffer og alt mulig annet dritt de stapper i de.
Vær forsiktig.

Lucy laget en ganske fin tråd om dette, sjekk den ut
http://freak.no/forum/showthread.php?t=260521

Lykke til
Sist endret av Juliaan; 8. november 2013 kl. 23:15.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oi, og nå innser jeg at jeg har satt mye rart i åra uten å bry meg om å koke det. Hvorfor skal man det?
Anonym bruker
"Uvøren Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm, nei tro hvorfor... Tanken om bakterier har vell ikke slått deg?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker gjør det.. Skutt bla xanax et par ganger i mine "yngre, gale dager" hvor lurt det er blir noe annet. Men ble iaf blodrusa når man gjorde det.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funker gjør det.. Skutt bla xanax et par ganger i mine "yngre, gale dager" hvor lurt det er blir noe annet. Men ble iaf blodrusa når man gjorde det.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor skyte det, når du får (mye) mer ut av pillene når du tar dem oralt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvorfor skyte det, når du får (mye) mer ut av pillene når du tar dem oralt?
Vis hele sitatet...
Ja dette har mange spurt om tidligere,men jeg vet ikke om vi noengang har fått et ordentlig svar på det fra de som skyter piller? De fleste her spør bare om de kan skyte det. Har ingen erfaring med å bruke sprøyter når det gjelder nark,men jeg antar at noen bare MÅ skyte alt av medikamenter som de kommer over. De som bruker å skyte har nok hengt seg helt opp i ritualet som det er med å mekke seg et skudd.
Regner med at mottoet er; Kan det skytes,Skal det skytes..
Det er min erfaring også. De av mine venner som gikk over på nåla i sin tid, kunne ikke lenger droppe MDMA eller snorte speed/kola, absolutt alt må skytes, og helst sammen. Har faktisk aldri sett noen skyte bare piller, kun sammen med andre stoffer.
Rusavhengighet er ikke utelukkende tilknyttet det aktuelle rusgivende stoffet, det er også tilknyttet ritualet som fremkaller de gode følelsene. Derfor vil det for en sprøytenarkoman føles bedre å skyte piller enn å spise dem, og det vil føles bedre for en røyker å administrere nikotin ved å røyke enn ved å bruke snus. Jeg har ingen kilder, det er bare hva jeg tenker.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Greia med å skyte har vel med rushet man får og den raske virkningen. Skal vel også sies i mitt tilfelle at man ble "avhengig " av nåla i seg selv. Hehe, høres kanskje litt sprøtt ut men ble nå bare slik. Har forsåvidt slutta med alt av sprøyter for flere år siden!
Likte utrolig godt ett skudd med xanor Har hørt alt det der med bindestoffer osv, men den gang da brydde jeg meg ikke.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har skutt både xanor og rohypnol. Blandet med speed, rohypnol ser jeg poeng i å skyte igjen, men xanor fungerer mye bedre å svelge spør du meg. Xanor blandet med doll blir noe annet igjen. Slik jeg forsto det så er en del av de andre benzoene fulle av fyllstoffer som har gjort at jeg har har latt vær å skyte de.

Det er noen år siden nå da
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vet om en som måtte amputere armen etter han satt et skudd med rivotril.