Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1096
Hallo godfolk!

Jeg har ett spørsmål vedrørende det å avlegge fagprøve i Sikkerthetsfaget. Jeg kan starte med å fortelle litt om min situasjon. Jeg ble ferdig med vidregående i fjor høst hvor jeg hadde studiespesialisering med en fordypning i realfaglige emner. Jeg har siden da jobbet som vekter. Planen var og jobbe ett par år etter vidregående, for og spare penger til og få finansiert flygerutdannelsen som er min ultimate drøm.

Med tanke på at jeg kun jobber som vekter, og ikke gjør så mye produktivt om dagen utenom det har jeg startet og leke med tanken på og ta fagbrev i sikkerhetsfaget. Da dette i tillegg vil ta seg bra ut på CV'en. Spørsmålet mitt er da om jeg har mulighet til å avlegge dette, uten og ha tatt Salg, Service og Sikkerhet på videregående.

Takker for eventuelle svar
Sist endret av Zarni; 30. mai 2013 kl. 18:51.
Om du jobber i 5år som vekter, da kan du gå opp til fagbrev