Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1116
Kjøpte igår noen Diaze-10 og 5 stykk Xanor 2mg (runde typen). Tenkte jeg skulle ha meg en koselig kveld med en god film og litt smågodt. La først en Diaze-10 under tunga og venta en times tid. Kjente ingenting, så la innpå en til av samme typen. Etter en god stund kjente jeg ikke så mye annet enn litt sløvhet så jeg heiv innpå en Xanor og hadde håpa at dette burde da få meg i "godformen". Etter en god time fant jeg ut at dette var egentlig en skuffelse, så jeg gikk å la meg.

Nå våknet jeg etter 12 timers søvn og er helt kake. Svimmel, sløv på øyene, you name it!

Har ikke peiling på benzo-preparater, så om noen kan opplyse meg litt? Jeg vet jeg bli å få beskjed om å bruke søkefunksjonen, men jeg har ikke internett til å drive å søke i 200+ tråder.

Ps: Om noen kunne kanskje ha sendt meg en PM om de har tid til å svare på noen andre spørsmål som gjelder slike benzoer så hadde det vært meget bra .
Kjøpte du på gata elle av en bekjent?
Om du fikk runde 2mg Xanor har du blitt lurt, eller så er de fra et annet land (se bilder i linken)

http://www.felleskatalogen.no/medisi...-pfizer-565512
Disse er kjøpt hos en kompis. Jeg kjenner til "hundebeina", disse er "flate" og runde med dele-strek på midten. Disse vil jeg tro er utenlandske. Har nå tatt to nye, og skal prøve å dosere én og én hver time for å se hvordan dette ut-arter seg.

Hvor lang tid vil folk anslå at man skal oppnå goodfeeling etter inntak? Jeg legger de under tunga. Min toleranse skal være ganske så lav da jeg så-og-si aldri har tatt benzo før.
Ja men da er de hvertfall ikke norske :P
Er det Xanor du doserer sånn med? Om det hadde vært 2mg så skulle du hatt funk etter 1 av de pillene.

Skal ikke ta altfor lang tid før funkson, under 30 min.
Å klarer du legge Xanor under tunga? Smaker jo kjemikaler fra helvete i forhold til alle andre benzoer!

Siden du sier du har lav tolleranse så syntes jeg alt høres rart ut, kansje kompisen din har blitt lurt med hva han fikk?!
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Disse er kjøpt hos en kompis. Jeg kjenner til "hundebeina", disse er "flate" og runde med dele-strek på midten. Disse vil jeg tro er utenlandske. Har nå tatt to nye, og skal prøve å dosere én og én hver time for å se hvordan dette ut-arter seg.

Hvor lang tid vil folk anslå at man skal oppnå goodfeeling etter inntak? Jeg legger de under tunga. Min toleranse skal være ganske så lav da jeg så-og-si aldri har tatt benzo før.
Vis hele sitatet...
Edit:Xanor'en var av typen som stod "Upjohn 90" på. Løste seg UTROLIG fort opp i munnen.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja men da er de hvertfall ikke norske :P
Er det Xanor du doserer sånn med? Om det hadde vært 2mg så skulle du hatt funk etter 1 av de pillene.

Skal ikke ta altfor lang tid før funkson, under 30 min.
Å klarer du legge Xanor under tunga? Smaker jo kjemikaler fra helvete i forhold til alle andre benzoer!

Siden du sier du har lav tolleranse så syntes jeg alt høres rart ut, kansje kompisen din har blitt lurt med hva han fikk?!
Vis hele sitatet...
Mogadonnen og Xanor'en er fra Norge vil jeg tro da disse kom i "normal" form. Diaze-10 fikk jeg i zip-lock. Er oppe i 4 diaze-10 + én stk Xanor (1mg ut ifra beskrivelse på link lengre opp her). Har ikke noen annen nevneverdig effekt annet enn trøtt på øya (siste to dagene har vært fullpakket av flytting og familie-stress).

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja men da er de hvertfall ikke norske :P
Er det Xanor du doserer sånn med? Om det hadde vært 2mg så skulle du hatt funk etter 1 av de pillene.

Skal ikke ta altfor lang tid før funkson, under 30 min.
Å klarer du legge Xanor under tunga? Smaker jo kjemikaler fra helvete i forhold til alle andre benzoer!

Siden du sier du har lav tolleranse så syntes jeg alt høres rart ut, kansje kompisen din har blitt lurt med hva han fikk?!
Vis hele sitatet...

Når det gjelder kompisen min så er dette en gammel kjenning jeg brukte fast til handling av røykings, så jeg stoler på at han gir meg det han lover meg.

Nå skal det sies at jeg er klar for Fear & Loathing etter Xanor-inntak, så kanskje jeg fikk buff med det andre? :P

Beklager for mange svar på rad her, men nei; jeg sitter ikke å doserer slikt med Xanor. Dette er snakk om Diaze'n. Jeg har, akkurat nå, bare inntatt én Xanor. 4 Diaze-10. Det jeg egentlig lurer på er om jeg gjør noe feil med å hive innpå ett par-tre til før jeg setter på filmen? Gidder lissom ikke om jeg kommer til å sovne av etter 1time.
"Har ikke peiling på benzo-preparater, så om noen kan opplyse meg litt? Jeg vet jeg bli å få beskjed om å bruke søkefunksjonen, men jeg har ikke internett til å drive å søke i 200+ tråder. " Du har ikke peiling på dette du kaller benzo-preparater, men du tar det uansett? Det strider jo mot all god fornuft gjør det ikke?