Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 981
Har for første gang diskutert bruken av Cannabis og hvor skadelig dette er, med min far. Diskusjonen endte i hans favør da jeg ikke fant bevis fra en uavhengig kilde.

Er det noen som har noe håndfast som jeg kan smelle i bordet med? Jeg har prøvd å søkt litt her og der, men fant veldig lite. Har selv sett utrolig mye dokumentarer (National Geographic, Discovery osv osv), men dette er ikke noe min far i det hele tatt vurderer (interessen er nok ikke den samme hos han, som den er hos meg).

Jeg snakker da om hvor skadelig dette er (langtids), og om det i det hele tatt er farlig for kroppens vitale kroppsdeler.

På forhånd takk!
Takk for svar. Skal lese gjennom imorgen

Nå var det ikke snakk om hva som er mest skadelig, eller minst skadelig. Var heller snakk om hvordan Cannabis påvirker kroppen, uavhengig om hvor skadelig andre stoffer er.

Edit: skumleste litt, og dette fant jeg også. Det jeg egentlig er ute etter er forskningsresultater, svart på hvitt. Min far og jeg er begge utrolig påståelig, og eneste måten er vinne en eventuell diskusjon er med håndfast bevis
Sist endret av weedsuit; 5. oktober 2012 kl. 01:12.
Hva med denne referansen?

cancer.gov/cancertopics/pdq/cam/cannabis/healthprofessional/page4

Statelig nettside i USA som skriver om hvordan cannaboider kan kurére kreft...

Pretty sweet...
"Øko-Terrorist"
Her vil du finne en fantastisk liste over studier gjort ang. cannabis:
http://medicalmarijuana.procon.org/v...ourceID=000884
Sitat av tr80r Vis innlegg
Her vil du finne en fantastisk liste over studier gjort ang. cannabis:
http://medicalmarijuana.procon.org/v...ourceID=000884
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig!

Imorgen er det fram med printern og mark-it