Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2310
Hei, jeg skal kjøpe en skriver, og har minimalt med kunnskap om disse hendige maskinene. Jeg er student, og skal bruke den til utskrifter hjemme i ny og ne - blekkpatroner er altså ikke en mulighet, siden disse vil tørke fort? Eller har noe endret seg? Er laserskrivere fortsatt dyre og for det meste beregnet på bedrift fortsatt? Erfaringer med printere?
De aller fleste vil funke. Selv har jeg en billig HP skriver.
Laserskrivere funker veldig godt til privatpersoner også, men som sagt litt dyrere og større.

Denne funker sikkert fint: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756294
dumstein
Xasma's Avatar
Trådstarter Donor
Takk, men tørker ikke blekkskrivere ut dersom man ikke bruker de nok? Vil nødig kjøpe en billig printer, og bytte den istedenfor å kjøpe nye patroner, hvis du skjønner hva jeg mener. Vil ha en som kan stå der 2-3 mnd uten bruk og være like fin, hvis mulig!
Sitat av Xasma Vis innlegg
Takk, men tørker ikke blekkskrivere ut dersom man ikke bruker de nok? Vil nødig kjøpe en billig printer, og bytte den istedenfor å kjøpe nye patroner, hvis du skjønner hva jeg mener. Vil ha en som kan stå der 2-3 mnd uten bruk og være like fin, hvis mulig!
Vis hele sitatet...
Går sikkert fint, bruker min veldig sjeldent og har ikke hatt problemer.
Har en HP alt-i-ett maskin med blekkpatroner som gjerne står flere måneder uten bruk. Fungerer hver gang
Selv foretrekker jeg Canon fremfor HP, kanskje mest fordi di HP jeg har vært har bare vært trøbbel med.
Har flere Canon Pixima, aldri vært noe tull med dem, eneste som er byttet er blekk.