Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1475
Hei! Har sett på facebook at det i de siste dagene har vært flere som har fått sine hotmailer og facebook hacket, men har bare tenkt at de har dummet seg ut og gått inn på en åpenbart infisert side. Men jeg har aldri gått inn på slike sider, og fant idag ut at det samme har skjedd med meg. Noen flere her på forumet som det har skjedd med? Det eneste jeg har funnet til felles med mange av de som har fått passordene frastjålet, er at vi bruker Mac, kan det være en Mac-orm som stjeler hotmail og facebook passord?

Edit: og så klart, noen mulighet for å få tilbake passordet når mailen den er registrert på er hacket, og den har ingen backup mail som hotmail kan sende passord til..
Sist endret av Xasma; 27. september 2010 kl. 20:37.
Har mac jeg, facebook står på hele dagen, men har ikke merka noe jeg.

Du kan vel kontakte hotmail, og forklare problemet, så kan de sikkert hjelpe deg.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Har sett to stykker skrive om det på Facebook bare i kveld, og vet begge de to har/bruker Mac. Hva kan det her være? Høres skummelt ut
Jeg har hatt hotmailkonto i 11 år, og den har enda til gode å bli hacket.

Forøvrig har ingen andre tjenester jeg bruker heller blitt "hacket".
dumstein
Xasma's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Yochi Vis innlegg
Du kan vel kontakte hotmail, og forklare problemet, så kan de sikkert hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Ville tro at de inntil videre har nok å gjøre, men skal gjøre det imorgen!

Sitat av Waffaz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk, da vil jeg ihvertfall tro at det er hotmailen som blir hacket, så sjekker de om man har en facebook, og så tar de over den også etterhvert.. Kan være Hotmail har tatt ned passordene for å beskytte seg mot flere angrep, men får vel høre mer om dette i media siden det et såppas stort problem!

Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Jeg har hatt hotmailkonto i 11 år, og den har enda til gode å bli hacket.

Forøvrig har ingen andre tjenester jeg bruker heller blitt "hacket".
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller, er vant til at det skjer med de som går inn på alskens linker, så er veldig interessert i å finne ut hva som har skjedd
Sist endret av Xasma; 27. september 2010 kl. 20:52.