Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 638
Jeg har en gammel hd på 200 gig fra april 2005:P
og bruker den til lagring av musikk og filmer, og etter siste oppgradering. har all musikk og filmer bynt å "knitre" når de spilles av eller filmene vises, så lurer på om den rett og slett holder på å ta kvell eller om noen andre vet hva feilen kan være
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Gitchen Vis innlegg
Jeg har en gammel hd på 200 gig fra april 2005:P
og bruker den til lagring av musikk og filmer, og etter siste oppgradering. har all musikk og filmer bynt å "knitre" når de spilles av eller filmene vises, så lurer på om den rett og slett holder på å ta kvell eller om noen andre vet hva feilen kan være
Vis hele sitatet...
Prøvd å eliminere andre faktorer ved f.eks. å prøve annen PC?
Sitat av Gitchen Vis innlegg
...og etter siste oppgradering. har all musikk og filmer bynt å "knitre" når de spilles av eller filmene vises...
Vis hele sitatet...
Høres heller ut som lydkort- eller codec-feil.
ja trudde også at det var lydkortet først, men så overførte jeg en sang og en film til en annen hd da var det ikke no skurring/knitring
Sitat av Gitchen Vis innlegg
ja trudde også at det var lydkortet først, men så overførte jeg en sang og en film til en annen hd da var det ikke no skurring/knitring
Vis hele sitatet...
da er det vel HDD'en da?
edit: Var den andre Harddisken din i SAMME pc? isåfall må det vell være harddisken, prøvd å flytte alt over på en annen harddisk, så formaterer du den som kanskje er ødelagt, flytter filene tilbake. kanskje det hjelper?
Sist endret av olli408; 3. april 2009 kl. 18:25.
Jepps samme pc, ja den har aldri vært formatert før, for har ikke vert noen grunn til det siden det ikke har vært no annet en musikk filer og filmer på den:P

Kommer heller ingen skurring når jeg kjører dvd filmer fra dvd'rom eller spiller spill, fordi spillene er instalert på OS hd'enn
På tide å ta backup, og kjøre eventuell scandisk og defragmentering på disken din da
Har nå formatert harddisken og samme problemene med knitring og shit så regner med det er harddisken som er på god vei til å bli kaputt, men den har vell på en måte gjort jobben sin siden den er fra 2005 Koster jo skit å ingen ting for HD'er i dag så blir nokk en ny etter påske^^