Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 986
Jeg har lagt opp de nye sidene på http://www.hackphreak.zzn.com . Hva syns folket? -Jeg tenker egentlig ikke så mye på design o.l., jeg kommer nok til å ha det som det er, men hva med siden ellers - tror dere det er noen interesse for temaet\ene?

Poenget er ikke at dette skal være en prate side som NFF eller noe sannt, men om \ med nyheter\linker som folk i det samme miljøet er intereserte i, viss dere skjønner hva jeg mener.

(Ja, jeg vet at URL-en er "fake", men drit i det da!)

Tilbakemelding? Kommentarer?
Det er jo en fin side, med et litt mer "undergrunn-look".
Men jeg synes siden lignet alt for mye på f.eks. nff. Så bl.a. på forumet ditt.

Du skriver at det ikke skal ligne på nff eller noe sånt. Det skulle være ei side "om\med nyheter\linker som folk i det samme miljøet er intereserte i".. Er ikke det hva nFF er da?

Men jeg synes idè'en var bra
Aristokrat
Trådstarter
Tja, jo kanskje på ein måte, men nei, det blir ikkje det samme. Forumet er der viss folk har noe de vil si, men hoveddingsen skal liksom være "nytt"-seksjonen, der det ikkje blir lange flame-kriger og fjortiss-diskusjoner, men bare reine, enkle, greie, fine, oppdaterte linker som folk flest kan være intereserte i. Eg vil som sagt og fokusere litt meir på interesant nytt enn f.eks. iblis - her er det jo ganske mykje prat om "har du det?" og "kan du hjelpe meg med det-og-det?" og slikt...
Skjønner? Litt i retning slashdot, liksom... (www.slashdot.org)
▼ ... flere år senere ... ▼
dette var jo en nice side=)
Ja, men så er tråden over 5 år gammel da, så det er kanskje ikke så rart.

Vennligst sjekk dato før deres neste innlegg!