Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 788
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Ok, det har seg slik at jeg har en grei maskin i fem dager til, og har fått fatt i noen World of WarCraft cd-er. Testet det hos en kammerat i går, og har lyst til å prøve det videre i de fem dagene jeg har maskin. Så, hvis det er noen som har en 10 dagers guest pass eller en konto de ikke bruker akkurat nå, som jeg kunne ha brukt i de neste 5 dagene så hadde det vært nice! Vel, er lov å spørre og håpe.
Jeg har en, men vet ikke om den funker. Skal se om jeg finner lappen, så sender jeg deg eventuelt en PM om jeg gjør det.

Fant, sender PM til deg. Er usikker på om den funker, har gitt den bort til en kompis tidligere, men tror aldri at han brukte den. Så det er vel verdt et forsøk.
Sist endret av XoRc; 28. august 2005 kl. 18:43.
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Takker så meget!

Skal sjekke den i kveld.
Hmm, mens vi snakker om guest pass til WoW. Er det en utløpsdato på disse? :s

Husker en venn av meg skulle se om han kunne få 10-dagersprøven. Han prøvde omtrent 10 ganger før han ga seg og da viste det seg at den ikke funka. Meget frustrerende.
Nei, tror ikke det er utløpsdato på dem.
Jeg fikk ivertfall en sånn "prøv i 10 dager", og den funker perfekt
Viss ikke det fungerer har jeg en konto jeg ikke bruker nå. Ble lei av WoW . Er betalt en måned til tror jeg.