Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3168
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hei, jeg skal herved reklamere litt for en film en del av vennekretsen min holder på å lage. De har tidligere laget en del filmer (en annen (intern) storfilm som ikke er listet på siden deres) og begynner nå å få riktig såpass mye erfaring at det de lager faktisk er bra.

Filmen de nå holder på med har vært mye hemmeligheter rundt, og hva den egentlig handler om må man nesten bare tolke fra teaseren. Mesterverket vil forhåpentligvis bli ferdig til våren. Språket er (selvfølgelig) sjarmerende nordnorsk og ikke en dårlig imitert engelsk.

Go download!

http://www.dollarbros.com/index.php?...m_popup&did=11
usertitle import
bleh's Avatar
Nå så jeg denne teaseren uten lyd og er sånn passe beruset, men det så jævlig bra ut. Sexscenen så ekkel ut, men heldigvis så jeg bare et glimt av den da. (Hvis det i de thele tatt var en sex-scene, akkurat nå kunne Date My Mom vært en sex-scene i mine øyne) Men kommer denne filmen til å gis ut gratis for nedlasting? Den så litt digg ut, liker norske amatør filmer som har litt fart i seg. Dollar Bro's var forresten en fet vri på Warner Bro's. props for det.
Syns fadingen i starten var litt overdrevet. Men ganske bra til å være amatørfilm.
Må bare si at det norske språket funker dårlig i actionfilmer :P
Spennende Virka utrolig bra. Denne fikk jeg faktisk lyst å se.
Sist endret av utmeldt; 13. mars 2005 kl. 00:53.
Ja, norsk språk fungerer vanligvis jævla dårlig i actionfilmer, men i dette tilfellet funka det bra spør du meg. Lydkvaliteten var også bra, så det hørtes ikke så jævla amatør ut.

Det jeg har å utsette på er oversterkt lys på "muzzle flashen" til våpenene, snodige lyder på våpenene og det at han karen så midt i kamera når han sa hele de greiene om at "dette e dokkers siste jobb" eller noe.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Ser ut som om de har et bra budsjett på denne filmen også. Ikke sikkert de har det, men det ser hvertfall ut som det.

Alt-i-alt: Ser bra ut!
den filmen ser utrolig bra ut. og nordnorsken passet perfekt inn til rollene de spiller. hadde det vært mer james bond liknende sak hadde det absolutt ikke passet inn.

Denne vil jeg se
Sist endret av thomaseh; 13. mars 2005 kl. 01:14.
usertitle import
bleh's Avatar
|d13m0b: HVordan vil filmen bli gitt ut? Gratis nedlasting?
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Jeg antar det vil bli mulighet for (gratis) nedlasting, men som de andre større produksjonene vil det bli laget en dvd av filmen. Hvorvidt den blir mulig å kjøpe vet jeg desverre ikke.
Denna filmen så ganske spennende ut! Fikk lyst til å se den.
Åssen fikk dere taki den supra'n? Regner med at ikke en av dere har en sånn
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Grex: Jo faktisk, tro det eller ei.
Haha!
Jeg gleder meg, og dette virket overaskende lovende.
Var i kontakt med disse for lenge siden, og har en hel del andre klipp fra de. Disse er og blir dyktigere og dyktigere. Sett noen jævli dårlige, også har de bare forbedret og forbedret seg.

Go dollarbros !
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
I hvilken sammenheng har du vært i kontakt?
Offtopic: Syns ikke at språket er avgjørende. Det er heller hvordan man bruker språket. F.eks Kandidaten er et eksempel på hvordan nord-norsk kan gjøres latterlig på tv. Det høres jævli latterlig ut. For å ikke snakke om teksting på filmer (til tider).
Gleder meg til å se heile, virkelig spennende!
Måten han ene drar ut pistolen sin på er genial
I like turtles
Skyfex's Avatar
Windows Media Video? FY!

Uansett.. Traileren var bra =) Gleder meg til å se filmen
Den så fet ut, gleder meg til når den blir ferdig
Hehe drit bra trailer.
Men, han der "bossen" som snakket om en koffert og noe greier kunne vært gjort litt bedre, ellers vil jeg bare si bra jobbet!
Det er vel såvidt nevnt før, men jeg synes også at den fadingen i begynnelsen var litt overdreven.

Litt mye fading og litt lite klipp kanskje. Ble mer stresset enn interessert i begynnelsen. Men ellers var det jo som alle sier et utrolig fett klipp! Blir spennende å få se mer! (dersom vi får det når den er ferdig da )
hva er den redigert i?

Pinnacle Liquid Edition?
Litt offtopic, men har en annen amatørfilm med norsk tale. Den har nettopp hatt premiere. Er fantasy sjanger, Mengaloth
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Så utrolig lovende ut. Endelig en norsk amatørfilm der de faktisk snakker norsk og ikke gebrokkent engelsk. :thumbsup:
som sagt ble det litt mye fading, men bildene var dritbra! Skikkelig bra bildeutsnitt og vinkler. Ser frem til å se resultat.
Sist endret av Simple; 13. mars 2005 kl. 12:55.
Sitat av |d13m0b
I hvilken sammenheng har du vært i kontakt?
Vis hele sitatet...
husker ikke om det var fordi jeg drev med musikk eller filmet endel eller hva det var, snakket med en i crewet der over internett en stund og han sendte endel stoff, som nå ligger på sidene.
ser bra ut, virkelig bra.. gleder meg til resultatet
Hadde ikke peiling på åssen budsjett de arbeider under?
Så bra ut.
Den filmen så jo faktisk jævlig proff ut! Gleder meg til den blir ferdig! vil kjøpe DVD!
Men den sex-scena så litt grotesk/ekkel/kvalm ut da
Stå på!
Såg meget lovende ut, har lyst på
Denne filmen så veldig fet ut, håper den blir lagt ut for nedlastning! Jeg tror nesten jeg må ha den enten det blir gratis eller ikke
Sitat av |d13m0b
Grex: Jo faktisk, tro det eller ei.
Vis hele sitatet...

[offtopic]
Hvem av dere er det som eier Supra'n? har du evt. lyst å sende bilder/film med den?
Supra <3
[/offtopic]

Filmen så veldig bra ut, legger du den ut når den er ferdig?
Sist endret av Dweep; 13. mars 2005 kl. 17:28.
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Han har en side hvor han har lagt ut en del bilder av bilen, men husker ikke adressa nå. Fant forøvrig et par andre bilder han har tatt av bilen.

http://bilder.ts-ogn.no/?album=/alph...0-%20et_casey/
Hei alle sammen,

Takk for mange positive tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk!

Budsjettet har en ubetydelig størrelse, med få utgifter hvor vi har dekket dette selv. Resten har vi lånt. Regner ikke med kamera, mikrofoner etc, som vi har fra før av. Kjøpte dog shotgun mikrofon for at vi skulle bruke den i filmen (mikrofon med bom).

Alle stiller opp gratis - skuespillere, folk som låner oss ting (Supraen tilhører for eksempel animatøren vår), sminkør. Det vi EVENTUELT kommer til å tjene på denne produksjonen vil bli investert i nytt utstyr og lignende.

Denne produksjonen kommer ikke til å bli gjort tilgjengelig på nett i første omgang. Her vil vi lage en DVD stappet med deleted scenes, behind the scenes, testscener, andre mindre produksjoner, tekst, bilder, intervju med produsentene med mer. Denne vil bli lagt ut for salg om vi klarer å ordne musikk vi har rettigheter til.

Dersom dere vet om noen som lager bra musikk, og som ønsker å eksponere seg i en slik produksjon - vi skal blant annet prøve å komme på noen amatør filmfestivaler og slikt om det er mulig. Det eneste som blir av betaling er selvfølgelig heder og ære (og kanskje ei fylla om han/hun kommer på premieren)..

EagleNest: Driver du enda med musikk? Har du noe demo vi kan høre?

Mvh Haakon
www.dollarbros.com
Sitat av cspace
hva er den redigert i?

Pinnacle Liquid Edition?
Vis hele sitatet...
Redigert i Windows Moviemaker


eller adobe premiere pro 1.5
Pretty Princess
Freaken's Avatar
evig bra! den supran var evig tøff trailern var kul, gleder meg til hele filmen kommer ut!
haaX: bruker dere airsoftgun-våpen som rekvisita?
Ja.. ser man det?
▼ ... noen uker senere ... ▼
svar i seneste laget kanskje, men ser at det er airsoft ja..
de er litt mindre enn originalene vettu...
Men jævla bra!
hvordan står det til med filmen? ferdig?