Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1493
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tidligere har jeg bare fått tak i sånn dårlig utblanda piss av diverse snapchat-dealere, men møtte en gammel narkis kis her om dagen og fikk kjøpt noe amf som visstnok skulle få meg til å bli stamkunde. Den kom i harde klumper og lukter ikke som den pleier (som er helt jæævlig), er det bra?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor kjøper folk fortsatt overpriset rottegift på gata når vi har hatt et norsk marked på nett i 10 år med anmeldelser av produkter, der du så godt som garantert får prima varer? Bare spør.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig å vite om noe er bra eller ikke bare ut ifra en liten beskrivelse.
At det nesten ikke lukter noe kan bety at den er blitt renset.
Prøv litt og ha noen rundt deg så du kan se hvordan effekten er og føle deg frem til du er der du vil være mens du også er trygg som har andre mennesker rundt deg
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig i at du bør teste med folk rundt deg første gangen. Kan det være av rock-amfen som er i omløp om dagen? Kjøpte en femmer og fikk alt i en avlang, hard bit. Den i seg selv har litt gråskjær, men når jeg skraper eller knuser en dose fra biten ser pulveret helt hvitt ut på et speil. Det er luktfritt og temmelig potent.
rock pleier å hvere knæll det