Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1319


jeg ventet sarms i posten men så plutselig kom det en opdatering i post appen at
"Sendingen er sendt til lager pga forbudt innhold."
åså etter får jeg en opdatering på at

"Sendingen er under import- eller eksportbehandling."

hva vill dette bety å er det lurt å sende in faktura. Eller er det en felle så jeg ha hørt ifra andre
Du får nok et brev i posten om et par dager. Jeg tenker i værste fall vil du få en liten bot. I beste fall så blir varene destruert.

Jeg vet at på en nettbutikk i Polen får du sarms til ca halvparten av prisen du får her i Norge. Ble fristelsen for stor for deg også?
Sist endret av Superspurv; 19. november 2021 kl. 20:04.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du får nok et brev i posten om et par dager. Jeg tenker i værste fall vil du få en liten bot. I beste fall så blir varene destruert.

Jeg vet at på en nettbutikk i Polen får du sarms til ca halvparten av prisen du får her i Norge. Ble fristelsen for stor for deg også?
Vis hele sitatet...
Nettbutikk? Som i å bestille online?

Hvorfor kjøper dere ikke Sarms innelands? Er massevis av selgere på hushboard.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Michael_PePe Vis innlegg


jeg ventet sarms i posten men så plutselig kom det en opdatering i post appen at
"Sendingen er sendt til lager pga forbudt innhold."
åså etter får jeg en opdatering på at

"Sendingen er under import- eller eksportbehandling."

hva vill dette bety å er det lurt å sende in faktura. Eller er det en felle så jeg ha hørt ifra andre
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøper du fra utlandet? Du har massevis av folk som sender innelands, og som i 99% kommer gjennom.
Men lurer på om det kommer til å bli sak av dette siden det er ikke bevist at jeg har bestillt dette. men vis det blir politi avhør kan jeg jo nekte dette

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du får nok et brev i posten om et par dager. Jeg tenker i værste fall vil du få en liten bot. I beste fall så blir varene destruert.

Jeg vet at på en nettbutikk i Polen får du sarms til ca halvparten av prisen du får her i Norge. Ble fristelsen for stor for deg også?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor kjøper du fra utlandet? Du har massevis av folk som sender innelands, og som i 99% kommer gjennom.
Vis hele sitatet...
Vet du om noen som gjør dette evt sende meg info
Sist endret av Michael_PePe; 19. november 2021 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Michael_PePe Vis innlegg
Men lurer på om det kommer til å bli sak av dette siden det er ikke bevist at jeg har bestillt dette. men vis det blir politi avhør kan jeg jo nekte dette





Vet du om noen som gjør dette evt sende meg info
Vis hele sitatet...
Hvilke Sarms er det du skal ha?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilke Sarms er det du skal ha?
Vis hele sitatet...
Leter etter S23