Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4542
Hva er deres meninger om spillet ? Jeg personlig syntes mapsene var for store og at hele spillet mangler alt bf4 ga meg, sjel, substans og en god opplevelse.
Liker ikke helt det nye systemet med å kunne bytte attachments samtidig som man løper rundt, og at recon visiret ikke helt fungerer for min del, men annet enn det virket det som en god opplevelse.
Jeg personlig likte cyberpunk mye bedre enn denne releasen, og jeg har vel 2500 timer deep i battlefield-serien. Er mega-skuffet.
Får man spilt det med 1070ti? Prossesor: i7-8700k 3.7ghz og 48gb ram.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Får man spilt det med 1070ti? Prossesor: i7-8700k 3.7ghz og 48gb ram.
Vis hele sitatet...
Kjøp ea pro for en mnd òg du kan teste så lenge du vil. EA Play gir deg ti timer men tror ikke du kan spille før fredag. Det er en del performance problemer desverre så kan hend du vil slite litt.
Får spilt med Ea PLay allerede nå, men er ikke fulllversjonen enda, er forsåvidt ganske dårlig performance, har cirka 65 FPS på low med i7 9700k og 2060 Super.
Sist endret av TAketbrett; 16. november 2021 kl. 07:10.
Tenkte det samme som deg når BF4 kom ut da det var infisert av bugs og enkelte av de bugsa gjorde at spillet bokstavelig talt ble uspillelig. Spoler man frem til idag så er Bf4 imo et av de et av de mest polerte og innholdsrike spillene jeg vet om. Har vel en 1000 timer på det nå og maks rank.

Kan tenke meg at veien ser litt sånn ut for 2042 også. Måneder med polishing, bug-fixes, innhold osv. Har trua.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Tenkte det samme som deg når BF4 kom ut da det var infisert av bugs og enkelte av de bugsa gjorde at spillet bokstavelig talt ble uspillelig. Spoler man frem til idag så er Bf4 imo et av de et av de mest polerte og innholdsrike spillene jeg vet om. Har vel en 1000 timer på det nå og maks rank.

Kan tenke meg at veien ser litt sånn ut for 2042 også. Måneder med polishing, bug-fixes, innhold osv. Har trua.
Vis hele sitatet...
Forskjellen her er vel at selve grunnplattformen i BF4 var god, mens her er det mange essensielle mangler og rare valg.
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Hva er deres meninger om spillet ?
Vis hele sitatet...
At det er en stor skuffelse.
Jeg hadde det ganske gøy under betaen, men dette forbanna mølet vi ble servert nå likte jeg svært dårlig:

- generelt dårlig gunplay
- forferdelig hitreg
- såkalt bloom på skuddene
- håpløs balansering mellom kjøretøy og infanteri
- knotete system for å oppgradere våpen
- fjaseriet characterne i beste squad lirer av seg post fight
- buggy servere
- utallige ingame bugs
- dårlig skjulte og selvpåtvungede tendenser til wokeness

Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Jeg personlig syntes mapsene var for store og at hele spillet mangler alt bf4 ga meg, sjel, substans og en god opplevelse.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg enig i - og samtidig er det et totalt og uoversiktlig kaos med OP luftputebåter, tanker og helikoptere som farmer folk uten kjøretøy på en måte som tilsvarer dynamittfiske i en sildetønne.

Tenker at jeg gir spillet litt mer tid før jeg avinstallerer og sletter hele faenskapet.
BFV ble tross alt spillbart etter en stund.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Knask Vis innlegg
At det er en stor skuffelse.
Jeg hadde det ganske gøy under betaen, men dette forbanna mølet vi ble servert nå likte jeg svært dårlig:

- generelt dårlig gunplay
- forferdelig hitreg
- såkalt bloom på skuddene
- håpløs balansering mellom kjøretøy og infanteri
- knotete system for å oppgradere våpen
- fjaseriet characterne i beste squad lirer av seg post fight
- buggy servere
- utallige ingame bugs
- dårlig skjulte og selvpåtvungede tendenser til wokeness



Ja, det er jeg enig i - og samtidig er det et totalt og uoversiktlig kaos med OP luftputebåter, tanker og helikoptere som farmer folk uten kjøretøy på en måte som tilsvarer dynamittfiske i en sildetønne.

Tenker at jeg gir spillet litt mer tid før jeg avinstallerer og sletter hele faenskapet.
BFV ble tross alt spillbart etter en stund.
Vis hele sitatet...
Virker ikke som DICE klarer å bestemme seg for om det er en mørk og dyster tid det kjempes i, eller en gøyal en. Linjene til karakterene på slutten er jo ekstatisk og glad over å ha kjempet.