Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3445
Jeg leter etter tomme kapsler og et brett hvor jeg kan fylle 50-100 kapsler om gangen.
Er det noen som vet om et billig alternativ? Sliter med å finne noen gode deals.

Alle svar er til stor hjelp, på forhånd takk.
Her tar 100 kapsler med presse
Sist endret av celtseus; 13. november 2021 kl. 21:20.
Det er en sånn jeg har sett for meg, men blir ikke tollen dyr når man bestiller fra utlandet?
Helsekostbutikker har tomme gelatinkapsler. Brett for å presse dem vet jeg dessverre ikke.
Sitat av Straniel Vis innlegg
Det er en sånn jeg har sett for meg, men blir ikke tollen dyr når man bestiller fra utlandet?
Vis hele sitatet...
Veldig få varer er tollbelagt. Du betaler 25% moms, og på sider som Ebay, som benytter VOEC-ordningen, så legges det til i kassa.
Sitat av Straniel Vis innlegg
Det er en sånn jeg har sett for meg, men blir ikke tollen dyr når man bestiller fra utlandet?
Vis hele sitatet...
Ebayselgere pleier å sende pakken markert som gave så man slipper toll. Den jeg linka til har en VAT avgift på 8 pund i tillegg til kjøpesum og frakt. Alt står oppgitt når du har lagt varen i kassa.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ebayselgere pleier å sende pakken markert som gave så man slipper toll. Den jeg linka til har en VAT avgift på 8 pund i tillegg til kjøpesum og frakt. Alt står oppgitt når du har lagt varen i kassa.
Vis hele sitatet...
Det stemte aldri helt, og er uansett utdatert info. Det nye er at Ebay krever inn MVA-en for deg på forskudd.
Sitat av Straniel Vis innlegg
Jeg leter etter tomme kapsler og et brett hvor jeg kan fylle 50-100 kapsler om gangen.
Er det noen som vet om et billig alternativ? Sliter med å finne noen gode deals.

Alle svar er til stor hjelp, på forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Du får 500 gelatin kapsler på wish for en hundrelapp!