Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 650
Anonym bruker
"Sub-tropisk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg snublet over ett navn, mephedrome. Noen som har hørt om/prøvd? Det virket ganske interessant og lese om.
Krysning mellom opplevelsene sommdma, speed og kokain gir, leser jeg.
Mephedrone, 4-MMC.
Testet nylig 3-MMC som er en analog.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt fra en kamerat at 3mcc er sjuke greier?
Var som en blanding av mdma og kokain som ts nevnte i tråden
mjau-mjau? Syns bare det er mdma aktig. Kun tatt det en gang for 10 år siden.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppfølgings spm: skadepotensiale og tilgivelsesgrad om en blir grådig er vel også relevant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppfølgings spm: skadepotensiale og tilgivelsesgrad om en blir grådig er vel også relevant.
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg prøvd Mephedrome, men grådighet å tilgivelse går stort sett ikke hånd i hånd generelt når vi snakker yngre personer, folk har lett for å ikke en gang ofre en tanke å lyve er ofte en selvfølge.
Sitat av carttown Vis innlegg
Nå har ikke jeg prøvd Mephedrome, men grådighet å tilgivelse går stort sett ikke hånd i hånd generelt når vi snakker yngre personer, folk har lett for å ikke en gang ofre en tanke å lyve er ofte en selvfølge.
Vis hele sitatet...
Hæ? Han spør om hvordan nedturen blir hvis man tar for mye.
Jeg har ikke hatt særlig til comedown etter å tatt det, litt som mdma bare en god del mildere. Problemet er at man klarer ikke å stoppe før posen er tom. Helt ekstremt hvor impulsiv trangen til å ta mer blir.