Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2458
Hey, noen som har noe erfaring med å bringe inn disse stoffene?
Er et par steder hvor de selger konsentrat, så ren DMAA og/eller ren DMHA, da i 10g poser. Dette er en mye billigere måte å gjøre det på enn å kjøpe pre workout med dette i som er overpriset og vanskelig å få inn.
Pakkene må sendes, og har et lite håp om at det kommer til å skli igjennom tollen, men har ikke helt turt å legge inn bestillingen enda.

Erfaringer?
Sist endret av Tyson; 1. november 2021 kl. 07:22.
Jeg har litt erfaring med å kjøpe pwo fra utlandet som inneholder det du sier. Jeg har bestilt det fra polen og det har gått gjennom hver gang. Selger faker hva varen heter(feks fjerner dmaa fra navnet) og prisen slik at man slipper fortolling.

Jeg vet at 10g dmaa poser er mer økonomisk lønnsomt, men det har jeg ikke prøvd.
Sist endret av Superspurv; 1. november 2021 kl. 10:27.
Trådstarter
13 0
Ja, har flere steder hvor de selger i pwo, Blandt annet fra Polen, men vurderer litt å hente inn en sånn 10’er. Er fort 200 doser til en 500lapp.. Så får gjøre litt mer research, kanskje jeg ender opp med ferdig fra Polen likevel