Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2102
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er det noen som har prøvd å dabbe vanlig hasj?

Har brukt cannabis for det meste i form av joint. Nå er jeg lei av både tobakk og andre urtemikser og den smerten det gir i lungene over tid.

Oppdaget på det vide Internett konseptet 'Oil Rigg', en vannbong med 'Oil Nail' eller 'Banger'.

Har testa butanekstrakt i e-cig-vape. Det var dessverre for sterkt og manglet noe helhetlig (terpener?). Derfor inget ønske om å røyke ekstrakt/olje/shatter, kjent som dab.

I det siste har jeg gjort det enkelt: Tent på en bit hasj i et glass og trukket inn røyken med ett papprør. Dette fungerer bedre, men er fortsatt litt hardt for lungene. Ønsker å finne en metode for å rense røyken. Putta bomull i røret, og det hjalp noe, men reduserte også effekten.

Et alternativ er hasj i 'Dry Herb Vape'. Brukte en Arizer Air kobla til en liten glassbong og det likte jeg bedre. Problemet var at den klarte kun i en kort periode å holde ønsket temperatur, ga tynn vapour så måtte puste og pese i evigheter for ønsket effekt.

Andre forslag?
Anonym bruker
"Reflektert Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har alltid røyka hasj rent i pipe/onehitter. Når man tenner opp klumpen riktig blir det ikke noe særlig harsh røyk spør du meg. Bare ikke hold flammen på så lenge om gangen og ta det litt rolig.

Jeg tror ikke du finner noen andre alternativ som vil være så veldig mye mer skånsomme. Da er det eventuelt edibles som gjelder, spør du meg.
Dynavap vapcap's vaper brunt uten problemer.
Jeg har pax 3 og har fått prøvd arizer, volcano, mighty og ingen av disse klarer brunt skikkelig.

Eventuelt så har du rosin(dabs), det kan du lage med alt fra tefilter og rettetang til et mer skikkelig hydraulisk setup.
Smelt hasj i smør/kokosolje å ha i joghurt. Mye mer effektivt enn å røyke, men det smaker dritt! Alternativt kan du smelte hasjen i kokosolje å fylle olja i gelatinkapsler. Rusen varer mye lengere, og du sparer lungene. Hvis det skal røykes er pipe eller rent i pipe det mildeste, eller under glass som du nevnte
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svarene.

Edibles er godt forslag for noen anledninger, men ofte ønsker jeg effekt raskere og kortere.

Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Bong?
Vis hele sitatet...
Ja, forslag til liten bong som funker med hasj uten tobakk?

Sitat av K93 Vis innlegg
Dynavap vapcap's vaper brunt uten problemer.
Vis hele sitatet...
Ser lovende ut. Bruker du 'DynaCoil', bomull eller bare legger du en bit hasj rett i?
Enkleste er vel bare glass og sugerør evnt bare bruke munnen. mildere for lungene enn å røyke det i pipe

https://m.youtube.com/watch?v=4PIb6UczF5I
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk rettetang og lag rosin?
K93 : har du prøvd vape wool? Med volcano?
Kjøp en rette tang på clas Olson og press hasjen mellom bakepapir. Da får du ut litt olje som du kan dæbbe
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av K93 Vis innlegg
Dynavap vapcap's vaper brunt uten problemer.
Vis hele sitatet...
Takk for tips. Dette fungerte utmerket!