Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3593
Når jeg leter etter ting jeg har lyst på til en billig penge, så tar jeg turen innom prisjakt. Men nå virker hele opplegget dems meningsløst, "kundene" til prisjakt bare selger ting de vil bli kvitt.

Det er jo greit at ting er på tilbud, men da skal man få kvaliteten man betaler for.

Just my 2 cents of rant.
Hva er det du forsøker å formidle nå? Ta ett skritt eller to tilbake og forsøk igjen fra starten av.

Si at jeg søker opp feks 1 bestemt vaskemaskin, AGE 7999XXL, feks. Prisjakt vil jo da finne laveste pris på nettopp den modellen av vaskemaskin, om en nettbutikk "vinner knivingen" om prisen så skal en kunne bestille nettopp den maskinen fra deres nettbutikk. Slik har prisjakt fungert tidligere.

Er det gjort noen endringer på prisjakt mener du?

Det er jo naturlig at flere varehus har samme vare de ønsker å bli kvitt feks fordi det kommer nye modeller straks, så kan det faktisk krever lit innsats fra butikkens side å vinne tilbudet og dermed bli prisvinner. For også et eller flere andre har flere av disse modellene på lager, og også de ønsker å bli kvitt varene før ny modell av varen er ute i markedet.
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
"kundene" til prisjakt bare selger ting de vil bli kvitt.
Vis hele sitatet...
Poenget for alle butikker er å selge / "bli kvitt" det de har. Det er det de tjener penger på.

Det finnes plenty av gale ting med prisjakt, men at butikker (kundene til prisjakt) ønsker å selge det de har kan da umulig være den helt banebrytende store overraskelsen.
Sist endret av meitemark; 24. oktober 2021 kl. 13:21.
Tror TS sikter til "Dagens beste tilbud". Som jo baserer seg på de produktene med størst % avslag eller avslag i kr.

Der vil man naturligvis finne ufattelig mye søppel.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Tror TS sikter til "Dagens beste tilbud". Som jo baserer seg på de produktene med størst % avslag eller avslag i kr.

Der vil man naturligvis finne ufattelig mye søppel.
Vis hele sitatet...
Åh ok, aldri brukt prisjakt på den måten. Jeg trenger virkelig ikke noen random tilbud, det er slikt som gjør at boligen sakte fylles opp med dritt en aldri bruker.

Jeg bruker derimot ofte eller nesten alltid prisjakt om det er noe konkret, enten det er en kaffekanne, ny mikroovn, eller TV.
Hva med å teste prisguide.no