Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1641
Jeg bruker aldri tv, bruker kun en pc til media og underholding. Men jeg vil ha en tv i leiligheten for estetisk verdi. Har en tv benk og jeg vil ha en litt stor fake tv som IKEA har på sine showroms. Så skal jeg ha noen potte planter ved siden av tven.

Ja jeg vet det høres litt rart ut
kan du ikke bare hente en som er ødelagt på din lokale elkjøp? hvis du forklarer hva du skal bruke den til?
Finn en billig/gratis ødelagt TV på finn eller andre markedsplasser. Eller er det viktig at TV'en er falsk?
Det enkleste er nok å få/kjøpe en billig eldre TV på finn. Tror det er billigere enn en «fake» Tv, uten at jeg vet hva de koster.
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Ja jeg vet det høres litt rart ut
Vis hele sitatet...
Nei da.
Da Tv `n kom til Norge var den mer som møbel å regne.
Hadde stas plass i stua og folk pynta den opp med duk og blomster.

Hvis du kan hente selv så er det alltid plasma skjermer å få gratis på FINN
Finn.no auto søk på "defekt HDMI" og du vil få daglige e-poster hvor folk gir bort både store og små skjermer (og videospill-konsoller).
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Nei da.
Da Tv `n kom til Norge var den mer som møbel å regne.
Hadde stas plass i stua og folk pynta den opp med duk og blomster.

Hvis du kan hente selv så er det alltid plasma skjermer å få gratis på FINN
Vis hele sitatet...
Beste mora mi strikker alltid sånne små runde tepper som vi la oppå den gamle crt tven. Savner litt de bokse tvene hadde sin egen sjarm