Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1459
Halla folkens! Hvordan tenker dere det blir å blande disse stoffene?
Har allerede tatt 4 valium og drukket 1 øl. Hvor mye må til får å komme i chill mode liksom Setter pris på svar gutta!
bare valiumen holder lenge.
Anonym bruker
"Ekstravagant Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det må du bare føle deg frem på.
Jeg liker å drikke noen øl, ikke mer enn seks.. og så ta en eller to valium. Liker det mer den veien, noen øl og heller få valium.
Tar man for mye av det hele så går en i søvn, så pass på =) imovane har jeg ikke testa ut med å få kos, det er heller for søvn..

Men nå får du svar fra en jente hvis det er greit =)
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol og piller er aldri en chill combo,oppskrift på dust.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alkohol og piller er aldri en chill combo,oppskrift på dust.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er en chill combo. Kan fint ta meg noen øl å noen valium uten å bli dust. Alt med måte.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg anbefaler selvfølgelig å avstå fra å ruse seg på sånne ting, men når du først gjør det, anbefaler jeg sterkt å være på Imovane før du begynner å drikke alkohol.

Min erfaring er at når Imovane først slår inn, så kommer effekten svært raskt. Imovane påvirker som kjent din vurderingsevne og gjør at du kan miste kontroll.

Du har allerede dårligere kontroll og vurderingsevne når du har drukket alkohol, og det å plutselig miste enda mer kontroll og vurderingsevne når Imovane slår inn, kan være uheldig.

Når du derimot tar Imovane først, og drikker etterpå, mister du heller vurderingsevnen gradvis med alkoholinntaket, og kan dermed oppleve å ha bedre kontroll.

Mens jeg skrev dette svaret, leste jeg førsteposten din en gang til, og ser at du allerede er på Valium. Det svekker også din vurderingsevne, men det vet du. Å drikke alkohol sammen med Valium er godt, og du har bare drukket 1 pils. Om jeg var i din situasjon, ville jeg trolig ha tatt Imovane uansett, men kanskje ikke drukket så mye mer alkohol, og iallefall ikke før Imovane begynner å virke.

Bare ikke gå midt på motorveien på natta, så skal det gå bra..
En imovane på toppen der gir goform, men det tar ikke lang tid før du sovner med så mange valium innabords i tillegg.
Valium + 6 pack + imovane = GlattCelle / fengsel.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 Valium og start å drikk etter 30 min så ser du an formen
Høres ut som oppskrift for morgendagens nyheter ��