Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4130
Hei Freak!
Skal korte ned historien min så mye som mulig og komme frem til poenget.

Jeg arbeider som håndtverker, hadde en operasjon for 6mnd siden i høyre hånd. Har akkurat komme tilbake i jobb etter opptrening. (Jobber 50% nå)
Sliter veldig med hånda i arbeid nå og ser veldig mørkt på arbeidslivet fremover.

Både min bror, legen og fysioterapeuten har sakt at jeg burde ha omskolering i bakhode.

Har tenkt mye og min motivasjon driver meg mot arkitektur (5års master)

Jeg skal inn til kontroll i Oslo uken som kommer og uken etter det så har keg kalt inn nav til møte, for å prate om hvordan tiden i arbeid har gått etter operasjonen

Hvordan kan jeg komme igjennom med omskolering?

Hvordan burde jeg legge ting frem for saksbehandleren min?

Har på følelsen st dette kan bli en psykisk kamp mot nav der det vil komme mye avslag.

Noen med erfaring ?☺️
Med den skaden du har nå blir det vanskelig for deg å fortsette i håndverkyrke ja.

Det er vel å legge det fram tydelig for nav og ha med en støtteperson anbefaler jeg.

Mulig du kan få aap ' arbeidsavklaringspenger en periode. Usikker på om du får det mens du går skole.

Du må være klar og tydelig