Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2751
Ble kjent med en personen på nettet for en mnd siden. Vi møttes i mitt nærområde og vi skulle møtes igjen etter litt om og men fra hen sin side. Jeg ser denne personen fredags kveld kjøre uten for mitt hus for å se om jeg er hjemme pga jeg ikke har sett på meldinger (snap) og denne personen har gitt utrykk for å ha lite å gjøre denne kvelden. Vanskelig å komme for mye detaljer men regner med personen ikke er her inne. Personen hadde også søkt meg opp før møtet og sa selv at hen viste at flere personer bodde med meg, og refererte til etternavnet som var på min adresse, noe jeg sa var mine foreldre som jeg bor med. Ellers ga hen litt intens inntrykk på hva hen ville ha og hva hen kunne tilby i ett forhold. Jeg følte jeg ble dårlig når hen var i nærheten og ble ganske satt ut. Må innrømme at det er en jente og er veldig attraktiv.

Vi møttes første gang for en uke siden.

Og er det noen som har opplevd noe lignende? Eller gjort lignende? Føler det er litt tidlig å begynne å stalke noen uten å ha dannet noe særlig forhold.
Sist endret av 2pacolypse; 11. september 2021 kl. 04:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lukter kaninkoker lang vei av dette her.
Du har helt rett i at det er « litt tidlig å begynne å stalke noen».

Når er egentlig et passende tidspunkt å begynne å stalke noen?
Lytt til magefølelsen din, du. Dette høres ikke sunt ut.

Altså, om du burde konfronterte henne er jeg ikke sikker på. Kan være like lurt å bare trekke seg rolig ut av hele greia, hvis det fortsatt er mulig.
Sist endret av *pi; 11. september 2021 kl. 08:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ønsker du konflikt er konfrontasjon bare å fôre kaninkokeren med energi og motivasjon til å fortsette.

Ønsker du derimot at det hele skal kuliminere ut i intet er det jo bare som *pi å trekke seg rolig ut. All erfaring tilsier vel at det siste, ghosting er effektivt.
Høres ut som en veldig pågående og intens person ja. Hvis du blir dårlig av å være i nærheten av hen burde du lytte til magefølelsen din. Du skylder ikke henne noen verdens ting
Hvis du ikke ønsker mer kontakt med personen, er det nok best å informere henne om dette. Gjør det simpelt, send en melding og si at du ikke føler hun er den rette for deg og at det er derfor er best dere ikke møtes igjen. Så er det bare å ønske henne alt godt videre i livet og fade ut kontakten ved å bare gjennta det du akkurat har fortalt henne om hun stiller spørsmål eller prøver å overtale deg til å få flere sjangser/møtes igjen.

Ikke ghost henne uten å gjøre noe lignende jeg beskrev over først, det er både ikke snilt fra et medmeneskelig perspektiv, men også antakeligvis bare egnet til å "bring out the crazy" med alt det kan bety.. Bedre å være klar og tydelig på at du ikke ser henne som kjæreste materiale og at du ikke ønsker mer kontakt.
Vel, kan være grunn for bekymring. Men kan også skyldes usikkerhet kombinert med tidlig forelskelsesfase hos den andre. Jeg gjorde tilsvarende da jeg var ung (før mobil og internett ☺️). Kunne ta en kjøre eller gåtur rundt huset til hun jeg skulle møte, bare for å forberede meg psykisk samt prøve å få noen flere små impulser på hvem dette er.
Ville heller avsluttet bekjentskapet på en god måte fremfor å lage noe drama ut av det.
Jeg også ville syntes det var kjipt at noen hadde masse detaljer om meg uten å kjenne meg, men sånn er det jo i dag.

Har du navnet til noen er det enkelt å finne ut hvor de bor, hva de jobber med og ofte også hvem de er venner med
hva det liker og ikke liker.
Hull er hull,
Ikke tull,
Snart får du deg et knull,
Det e'kke bull.

Man kan høre hennes latter,
Mens hun skjærer sine patter,
Neste ut er både penis og datter,
Av med eders hatter og frem med store skatter,
Hu står der og smiler mildt mens hu sikter med sin gatter.

PRRR PRRR (<- den nye O.G standard)

Hull er hull,
Ikke tull,
Snart får du deg et knull,
Det e'kke bull.
Shit det her er vanskelig. Heftige svar, takk. Lærte noe nytt som kaninkoker(Aldri hørt ordentlig på teksten til klovner i kamp). Tusen takk for tips. Jeg må nå nok ta det pent og ikke konfrontere henne fordi jeg er sikker at en god unnskyldning eller benektelse ligger i kortene hennes. Jeg skal møte henne senere idag, og får komme med en update. Rip. Men som en sier så kan det være søt kjærlighet og den veien, eller det kan ta sjelen fra deg. Får angst til helvete. Takk igjen.
Sitat av 2pacolypse Vis innlegg
Men som en sier så kan det være søt kjærlighet og den veien, eller det kan ta sjelen fra deg. Får angst til helvete. Takk igjen.
Vis hele sitatet...
Hun kan selvsagt være helt normal, og det går an å forklare detaljene i oppførselen med diverse teorier. Jeg synes det viktigste røde flagget er at du føler deg ukomfortabel og har denne ubestemmelige følelsen av at hun er litt for intens. Folk med diverse relasjonelle issues gir ofte det inntrykket. Det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er, og oppmerksomheten kan føles bra på en måte også, men man får en sånn snikende følelse av å bli fanget inn i noe før man får summet seg.

Hvis du har en sånn magefølelse så er mitt råd å trekke deg rolig ut, på en sivilisert og nøktern måte uten å lage noe drama ut av det. Akkurat det kan fort bli mye vanskeligere når man først er viklet inn.

Kan som sagt hende hun er bra kjærestemateriale, men du har ikke så mye investert ennå og har råd til å la denne fisken gå. Stol på magen.
hu er sikkert helt spinn crazy og lukter kanin, men mest sansynligvis ett fyrverkeri i senga. Så får du veie det ene opp mot det andre selv.

Personlig hadde jeg holdt meg langt unna... kanskje... ett ligg muligens... :P
Takker igjen for svarene. Er redd om kaninen først går i gryta så ere frem med salt til potetene og ingen vei tilbake. Så det å duppen kommer jeg til å holde meg undav. Igjen så er det helt utrolig hvor bra alle tilbakemeldingene er her. Klarerer tankene og gir meg en viss forståelse om hva som er greit og ikke. . Kommer med update..

Alle som mente ugler i mosen må jeg si hadde veldig rett. Utsende lurer driten ut av en helt til man snakker person til person. Respekt er viktig og det var noe denne personen ikke hadde. Jeg ba henne om å snu å gå andre veien rett og slett. Rype jakta er ikke over enda.. Skrrrrt
Sist endret av 2pacolypse; 12. september 2021 kl. 02:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.