Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 12911
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Alle tror de har kontroll helt til man plutselig MÅ ha det.

Det er den psykiske delen folk først sliter med,

"for det er så digg å jeg har jo ikke begynt å få abstinenser enda så jeg er safe".....

Havner man i den setninga så er det like greit å søke seg på avrusning med en gang!
Da får man mest sannsynlig Subutex og benzoer i 2-3 uker å "lande" på.

Men da må man klare å kontrollere det psykiske når man kommer ut.

Jeg har holdt meg unna heroin i rundt 5 år ca å har fått subuxone subutex og nå går jeg på metadon, men går ikke en dag uten at jeg tenker på Heroin..

******BTW; Mot alkohol så be om selincro! Det er det eneste som gjorde at jeg klarte holde meg unna Alkohol, man mista HELT lysta, å tok man det etter et par øl så ble det ikke mer etter en sånn pille.
Vis hele sitatet...
Har fått resept på Selincro, har det i skapet! Det høres jo litt vel fantastisk ut at man på naturlig vis mister hangen til å stadig fortsette, men det er vel vært et forsøk. Hva var baksiden av medaljen på Selincro?
Så er det jo viktig å ha TRO på de former for behandling som forsøkes. Nå er det vel 5 dagen på SSRI (opptrapping på Cipralex) og jeg tillater meg å kjenne på en følelse av ro, litt mer balansert reaksjonsmønster mot hverdagens utfordringer og et større savn etter fritidsaktiviteter jeg tidligere prioriterte og satte pris på.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Be om å få byttet til natrexone, under halv pris
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Bruker_Borger Vis innlegg
Har fått resept på Selincro, har det i skapet! Det høres jo litt vel fantastisk ut at man på naturlig vis mister hangen til å stadig fortsette, men det er vel vært et forsøk. Hva var baksiden av medaljen på Selincro?
Så er det jo viktig å ha TRO på de former for behandling som forsøkes. Nå er det vel 5 dagen på SSRI (opptrapping på Cipralex) og jeg tillater meg å kjenne på en følelse av ro, litt mer balansert reaksjonsmønster mot hverdagens utfordringer og et større savn etter fritidsaktiviteter jeg tidligere prioriterte og satte pris på.
Vis hele sitatet...

Beklager sent svar men har vært lite på forumet. Har du prøvd Selincro enda?

Jeg hadde ikke noen veldig negative opplevelser, men i starten ble jeg litt kvalm og slapp men ga seg fort, og mot kvalmen fikk jeg afipran (veldig greit å ha liggende uansett for den knekker allslags kvalme, på meg hvertfall)
Men jeg syntes det lille "ubehaget" var verdt det når det hadde effekt så jeg ikke drakk.

Desverre erstatter den ikke følelsen av alkohol eller det psykiske, men jeg gikk på benzo da så det psykiske var ikke noe problem.

Så bra at du hadde positiv effekt av Cipralex, går du på det enda å hvordan går det?
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei! Denne tråden er jo veldig ute på dato. Men det var en viktig tid for meg og jeg fikk så hyggelig hjelp og respons, føler jeg må skrive litt da jeg var innlogget også. annet innlegg.. Jeg kan si at det gikk veldig bra. Har hatt etpar jobber jeg har vært fornøyd med mens noe var på litt for høyt nivå. Det heroin problemet mitt var nok mye et lite Rop om hjelp som eskalerte og kunne blitt stygt, jeg har i senere tid kjørt den biten litt lengre og det skal mer til før jeg må bruke tid på å få kroppen i balanse utelukkende av heroin. Da ønsker jeg virkelig ikke glorifisere noe som helst. Og jeg har hatt min kjupestunder, tro meg.(husker jeg fikk vippset 600 kr til meg mitt på natten av en venn for handle minus i Brugat. Ble ranet med kniv da jeg skulle ta ut pengene.. ) det er slike miljøer og situasjoner man havner i nor man begynner med dritten der. Jeg har hatt vedvarende alkoholproblematikk, får litt i bølger. Nå ut mot mai skal jeg forsøke å bytte sixpack mot 2tidligdosterte ksalol og lettøl kall meg gjerne naiv, men jeg prøver litt forskjellig med glimt i øyet. God natt og det er hyggelig p lese deres Andrews erfaringer. Stats safe og ikke bli for glad i alkohol eller andre midler
Sist endret av Bruker_Borger; 26. april 2023 kl. 02:15.
Hei!
Leste denne tråden først nå. Heier på deg og tror du kommer til å finne ut av dette, og manøvrere på din egen måte!

Har du hørt om ibogain? Det er en rot fra Afrika. En rusmiddelforsker ryddet for mange år siden i kjøleskapet og ga bort ibogain til en hero-junkie. Han tok aldri heroin igjen!

Folk sier det er absolutt ikke en trip de ville tatt for moroskyld. En tripp som varer i opp til 36 timer i 3 stadier.
Mange beskriver blant annet at det er som å se en film av livet hittil på innsiden av øyelokkene, hvor man vurderer situasjonen man ser: åh, jeg gjorde sånn, når jeg kunne gjort sånn! Zapp, ny situasjon.

Man kan få behandling med ibogain på forskjellige sykehus og klinikker i utlandet. Hørt noe om folk som tilbyr behandling i Norge, men det er ulovlig her til lands. Og ville selv aldri gjort det annet enn på sykehus med overvåkning, da det har vært episoder hvor folk har blitt veldig syke eller har dødd.
Hva det kommer av vet jeg ikke, men det er mange år siden jeg leste om det. Google er din venn, he he. Eller kanskje erowid? bluelight.org ?

P.S. Er noe om ei som tok det hjemme med tripsitter, her inne på freak. Søk på ibogain her på freak.no Var for annet enn opiatslutt husker jeg.

Mvh
Sist endret av Bobben79; 26. april 2023 kl. 08:08. Grunn: Glemte noe