Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1049
Som tittelen sier, så tenker jeg å kjøpe meg en trezor lommebok.

Noen som vett hvor mange BTC/ETH osv en kan ha på en slik lommebok? er det noe begrenset plass? har prøvd å finne ut av det, men finner ikke noe sted hvor de får hvor stor "lagrings" kapasitet lommeboken har.

tenkte å kjøpe den ifra (https://trezor.io/) noen andre som har handlet ifra denne siden? er det safe å kjøpe lommeboken ifra her uten å bli svindlet?

er ny i gamet når det kommer til krypto, å vil helst unngå å bli lurt!

Ser også at Trezor kan brukes med/på Exodus, kan noen fortelle meg hvorfor det er gunstig å bruke Trezor på Exodus?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av HectorX Vis innlegg
Noen som vett hvor mange BTC/ETH osv en kan ha på en slik lommebok? er det noe begrenset plass? har prøvd å finne ut av det, men finner ikke noe sted hvor de får hvor stor "lagrings" kapasitet lommeboken har.
Vis hele sitatet...
Uendeleg mange. Du oppbevarer kun eit nøkkelpar som beviser at du har kontroll over valutaen som er utbetalt til adressa du har nøkkelpar til.
Kjøpte en Trezor T derfra. Meget fornøyd. Bruker også exodus. Smooth af
HectorX's Avatar
Trådstarter
Sitat av revo85 Vis innlegg
Kjøpte en Trezor T derfra. Meget fornøyd. Bruker også exodus. Smooth af
Vis hele sitatet...
hvor lang tid tok de før du fikk varen? Ser et par har klaget på at de enda ikke har fått varen de har bestill :O