Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1334
Noen her som har gjort det? Man må regne med 10+ behandlinger så det er ikke et billig prosjekt.
Det jeg lurer på er om den går helt vekk eller blir det etterlatt blekkskygge eller arr?
Har en venninde som gjorde det for å fikse opp i en dum feil.

Det var dyrt og jævlig vondt, men resultatet ble bra. Har ikke noe personlig erfaring med det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vet du hvor mange runder hun måtte gå gjennom og om det var svart eller farger?

Mine er i sort og de jeg vil fjerne er ganske gamle nå 15+ år så de er noe solbleka men det er sketchy å starte å fjerne for så å innse at det blir styggere etter enn før!
Hadde nok heller fylt på mer farge, evt. fått en som er skikkelig dyktig tegner til å tegne nye motiver med utgangspunkt i de du alt har om det er noen du ikke liker lengre.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Hadde nok heller fylt på mer farge, evt. fått en som er skikkelig dyktig tegner til å tegne nye motiver med utgangspunkt i de du alt har om det er noen du ikke liker lengre.
Vis hele sitatet...
Det er mere det at jeg vil ha vekk de mest synlige for å ikke se kriminell eller "shabby" ut. De siste åra har jeg skjemmes i streite settinger som på besøk hos svigers osv og begynt å ha på tøy som dekker dem til.
Sist endret av celtseus; 21. desember 2020 kl. 19:18.
Jeg driver med det nå. Har hatt 4 behandlinger, og den er definitivt mye mindre synlig. Jeg har ingen tegn til noe negativt enda, men den er heller ikke helt borte. Jeg synes det ikke gjør vondt i det hele tatt, og synes ikke det er spesielt dyrt heller i forhold til hvor mye det plager meg å ha den tattoveringen. Koster jo penger, men jeg har en under øret som jeg ikke er stolt av.. Derfor synes jeg ikke prisen er så ille, den er ca 5x5 cm.